معلمان روحیه پژوهشی دانش آموزان را تقویت می کنند.

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

معلم نمونه كشوري استان اصفهان:

معلمان روحيه پژوهشي دانش‌آموزان را تقويت كنند

خبرگزاري فارس: معلم نمونه كشوري استان اصفهان گفت: معلمان بايد در راستاي تقويت روحيه پژوهش و تحقيق دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام داده و از شيوه‌هاي جديد و درست تدريس استفاده كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، عليرضا اقتصاد در حاشيه همايش تجليل از معلمان نمونه استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي كاري و فرهنگي خود اظهار داشت: در آموزش و پروش داراي 24 سال خدمت هستم.

وي با بيان اينكه زندگي يك اثر هنري است، تصريح كرد: زندگي يك اثر و شاهكار هنري بوده و يك آفريده تمام عيار هنري از جانب خالق يكتا است.

معلم نمونه كشوري استان اصفهان ادامه داد: تاكنون سه جلد كتاب با عناوين شيوه طراحي به روش ساده، آموزش خط تحريري و مفهوم رنگ از نظر اسلام در راستاي استفاده دانش‌آموزان به عنوان كمك درسي به چاپ رسانيده‌ام.

وي با اشاره به مقاله‌هايي كه تاكنون ارائه داده، بيان داشت: بيش از 50 مقاله در زمينه‌هاي علمي، هنري، فرهنگي و تربيتي در روز‌نامه‌ها و مجلات كشور به چاپ رسانده‌ام.

اقتصاد به ويژگي‌هاي معلم نمونه اشاره كرد و افزود: ارتباط جدايي‌ناپذير هنر و دين، ايجاد احساس امنيت و عدم ترس از شكست خوردن از ويژگي‌هايي است كه يك معلم را به عنوان معلم نمونه معرفي مي‌كند.

وي با اشاره به تعليم و تربيت دانش‌آموزان تاكيد كرد: معلمان و متوليان با تعليم و تربيت درست نشاط، شادابي و سر‌زندگي را در جامعه به وجود مي‌آورند.

معلم نمونه كشوري استان اصفهان اضافه كرد: معلمان بايد در راستاي تعليم و تربيت به نياز‌هاي دانش‌آموزان توجه كرده و در تربيت دانش‌آموزان به مسائل عاطفي، ديني، تربيتي و پرورشي آنها توجه كنند.

وي گفت: معلمان بايد بردباري و صبر دانش‌آموزان را در راستاي دفاع از سرزمين خود در مقابل دشمنان تقويت كنند.