رحیمی درباره فساد اقتصادی و لزوم برخورد با مفسدین سخنرانی کرد!

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

معاون اول رییس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کردبرای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، 'محمدرضا رحیمی' عصر روز دوشنبه گفت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گام‌های بلندی در جهت پیشگیری و مقابله با سوءاستفاده‌ها و تخلفات کلان اقتصادی برداشته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جلسات مستمر این ستاد اظهار امیدواری کردکه درسال ۹۰ با هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های مربوطه، موفقیت‌های بزرگتری در این راستا حاصل شود.

وی برخورد با معوقات کلان بانکی را از جمله اقدامات ستاد برشمرد و گفت: در این راستا ابتدا تلاش شد در مرحله اول سیر صعودی معوقات بانکی متوقف شود و در گام بعدی نیز اقدامات موثری برای بازگرداندن معوقات بانکی انجام شود ، براین اساس میزان معوقات بانکی کاهش یافت و بخشی از این معوقات نیز بازپس گرفته شد.

وی افزود : جلسات متعدد و مستمری در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری تشکیل شد و از بسیاری از زمین‌خواری‌ها و سوء استفاده‌ها به رغم مقاومت‌هایی که صورت می گرفت، جلوگیری شد.

قابل ذکر است محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور دارای اتهاماتی از قبیل مدرک تحصیلی دروغ و فساد اقتصادی است که به گفته دادستان کل کشور باید در دادگاه حاضر شود و از خود دفاع کند.