حضور تماشاگران با پرچم هاي بحرين

ارسال در مهم ترین خبرهای استان و کشور

خبرگزاري موج - دفاتر جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاههاي استان اصفهان با انتشار بيانيه اي خواستار حضور تماشاگران در ديدار تيم هاي فولاد مبارکه سپاهان و الهلال عربستان با پرچم هاي بحرين و سر دادن شعارهاي اسلامي شدند.

به گزارش موج از اصفهان در اين بيانيه آمده است: اي مستضعفان جهان! بپا خيزيد و خود را از چنگال ستمگران جنايتكار نجات دهيد. و اي مسلمانان غيرتمند اقطار عالم! از خواب غفلت برخيزيد و اسلام و كشورهاي اسلامي را از دست استعمارگران و وابستگان به آنان رهائي بخشيد.
اي ملت شريف ايران! به نهضت اسلامي خود ادامه دهيد و به اجانب (هر كه باشد) اجازه ندهيد كه در سرنوشت شما دخالت كند و به غارتگري ها براي هميشه خاتمه دهيد…صحيفه نور ج 11 صفحه 275
اين روزها در جهان فرياد عدالت خواهي به وضوح شنيده ميشود و مردم مصر، ليبي، بحرين، يمن و تونس قيام کرده اند تا ظلم و استبداد را ريشه کن کنند که "الملک يبقي مع الکفر ولا يبقي مع الظلم ".
در اين ميان، جنايتکاران در بحرين هم پيمان شده اند تا مسلمانان بحريني را به خاک و خون کشند و جهانيان و به خصوص غرب تنها به نظاره نشسته اند ،بدون هيچ حمايتي از مظلومان!!!
اما مردم ايران اسلامي که خود الگويي موفق هستند در راه اسلام خواهي و عدالت خواهي و مبارزه با ظالم، همواره حمايت همه جانبه و بي دريغ خود را از مستضعفين و مظلومين جهان اعلام کرده اند و با تاسي از آموخته هاي امام بزرگوار و تحت رآيه رهبر معظم انقلاب براي احقاق حق مظلومين از هيچ تلاشي دريغ نميکنند.
فلذا براي اعلام اين آمادگي و نيز ايجاد دلگرمي براي مسلمانان بحريني از عموم امت حزب ا... دعوت ميکنيم که چهارشنبه 14 ارديبهشت در ديدار تيم هاي فولاد مبارکه سپاهان ايران و الهلال عربستان با پرچم هاي بحرين و با شعارهاي اسلامي به تشويق نماينده ايران بنشينيم و مسلمانان عالم را به وحدت دعوت کنيم، اميد است که خاري باشد در چشم ظالمان و مزدوران عالم.
والعاقبه للمتقين
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه اصفهان
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي اصفهان
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه هنر اصفهان
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد خميني شهر
جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد مهاجر اصفهان.