الو فرصت 56

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است.

انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه مطبوعات عموماً تلفن ها و تماسهایی را که· حاوی توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:

با این وضع گرانی لطفاً کتابهایی که می فروشند این قدر اوراق نباشد! یک ماه نشده کتاب برگه برگه شده. همه کتابها الان این طور شدند.

خلیلی

چرا نانوایی توی خیابان جانبازان نانهای معمولی که همه جا می فروشند 125 تومان، 200 تومان می فروشد. مگر تعزیرات آرد و نان نظارت نمی کند؟

یک شهروند

در خیابان [...] دفتر خدمات ارتباطی هست که مسؤولش [...] است که پولهای مردم را گرفته و واریز نمی کند. دیروز هم (12 شهریور) از او شکایت شد و نیروی انتظامی آمد و شلوغ بود.

حیدری

چرا موتورسوارهای نیروی انتظامی خودشان کلاه ایمنی سرشان نمی گذارند؟ خودروهایشان هم گاهی خلاف می روند. لطفاً از آنها بپرسید شما که مجری قانون هستید اول خودتان باید حرمت قانون را حفظ کنید. مردم از شما یاد می گیرند.

رحیمی

در جوی آباد آموزش و پرورش یک طبقه از کتابخانه امام صادق را مدرسه کرده است در حالیکه مدرسه به خاطر سر و صدای زیاد با کتابخانه که باید محیطی آرام باشد یک جاست. آنها اگر کمبود مدرسه داشتند چرا مدرسه فلسطین را که در همان منطقه سالهاست رها شده استفاده نمی کنند؟!

حاج حیدری

مسؤولان اصفهان در ماه مبارک رمضان آقای حداد عادل را آورده بودند منطقه طوقچی. بعد از سخنرانی خود مسؤولان به همراه حداد عادل بیش از یک ساعت نشستند پای درد دل مردم. متأسفانه وقتی همین آقای حداد عادل را به خمینی شهر آورده بودند بعد از سخنرانی نگذاشتند مردم با او حرف بزنند. تفاوت از کجا تا به کجا؟!!

یک شهروند

من در بانک ملت شعبه بلوار آزادگان 8 میلیون تومان چک داشتم آنها گفتند که ما چنین مبلغی نداریم و من مجبور شدم 5/1 ساعت بنشینم تا این 8 میلیون تومان جمع شود بعد هم که جمع شد اکثراً هزار تومانی بود و من به عنوان یک زن مجبور شدم این پولها را در یک نایلون بزرگ بریزم و از بانک خارج شوم. اگر برای من اتفاقی می افتاد آقای رئیس بانک پاسخگو بود؟ بماند که در مدتی که در بانک منتظر بودم یک نفر بعد از من آمد و 10 میلیون تومان تراول گرفت و رفت.

یک خانم

یک سری به تقاطع بالاتر از شهرداری منطقه دو بزنید یک مغازه لوازم التحریر درست مقابل این تقاطع است که باید 5 متر عقب نشینی می کرده ولی این کار را نکرده. مطمئناً فردا که مدارس باز می شود با 4-3 مدرسه ای که در این حوزه است خدای نکرده اتفاقات ناگواری در انتظار دانش آموزان است یا راهنمایی رانندگای این تقاطع را ببندند یا شهرداری با این لوازم التحریری به توافق برسد.

یک شهروند

یکی از رانندگان خط هفتصد تازگی ها یک جوان 20 ساله را می فرستند میان خانم ها تا پولشان را تحویل بگیرد هر چند این به خاطر جلوگیری از اتلاف وقت است اما درست نیست این جوان میان خانم ها بیاید.

خانم ملک

موش های جوی گاردر خیلی بزرگ شده اند خواهش می کنم ارگان های مربوطه فکری بکنند.

خانمی مهدی

ساکنین محله 1 منظریه پول عوارض و نوسازی و ... داده اند ولی به خاطر اختلاف شهرداری و مسکن و شهرسازی، این منطقه آسفالت نمی شود و خاک به خانه های ما می آید.

یک شهروند

خیابان منطقه دوشاخ خیلی افتضاح است. مخصوصاً ورودی اش! حداقل روزی یکی دو تا تصادف این جا هست. ما چند بار به شهرداری مراجعه کرده ایم گفته اند باید پول بریزید به حساب تا جلوی مغازه تان را آسفال کنیم.

جمعی از کسبه دو شاخ

از نیروی انتظامی به خاطر سرعت عملش در دستگیری سارق کوچه حجار تشکر می کنیم.

حاج ابراهیمی

ما در دفتر خدمات ارتباطی شریعتی شمالی یک قبض گاز را پرداخت کرده ایم ولی در قبض بعدی بدهی قبلی را نوشته بود. به او گفتم که مگر پرداخت نکردید؟ گفتند نه! ته فیش را پیدا نکردند، درحالی که مهر پرداخت شد را زده بودند. با کلی امضا و دنگ و فنگ و اثر انگشت پولمان را به ما برگرداندند.

یک خانم

بچه های ما از خیابان امام شمالی باید به مدرسه شان در امیر کبیر بروند و هزینه شان خیلی زیاد شده است.

یک مادر

شهرداری یک مقدار به پارک پیروزی برسد. پارک پیروزی به این بزرگی یک سرویس دستشویی دارد و آن هم خراب است. در پیست اسکیت پارک هم خیلی آشغال و شیشه شکسته است و ما برای این که توی پای بچه هامان نرود خودمان دولا می شویم و جمع می کنیم. مغازه داران هم آشغالها را در جوی ها می ریزند

جوهری

صبح تا ظهر هرچه به 118 زنگ می زنم مسدود است یا اشغال است.

حیدری

نزدیک 2 سال است در شهرداری کار می کنیم روزی 12 ساعت. بعد از یک سال بیمه ما کرده اند 10 دقیقه اضافه کار نمی دهند. جشن نیمه شعبان را سرکار بوده ایم.

یک کارگر

این یک طرفه کردن اتوبوسهای هفتصد کار خوبی است چرا بعضی ها اعتراض می کنند؟ باید منافع عمومی را ببینند.

عباسی

بابت اجرای جدول گذاری و درختکاری فضای سبز فاز یک منظریه از دست اندرکاران کمال تشکر و قدردانی را داریم به ویژه آقای مهندس صرامی منطقه 4 و مهندس لطفی معاونت اجرايي و درخواست اجرای مراحل بعدی را داریم.

اهالی کوچه بهار 5 فاز 1 منظریه

ما مهمان از شهر دیگری داشتیم. بچه آنها به شدت مریض شد و او را به بیمارستان اشرفی بردیم و قرار شد که سرم به او وصل شود. سه ربع ساعت در گیر پیدا کردن رگ بچه بودند. بچه 9 ساله است و جثه خوبی دارد. دست آخر از خیرش گذشتیم و بچه را به بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان بردیم و در آنجا خیلی راحت رگ دست بچه را پیدا کردند و سرم را وصل کردند. چه کسی جوابگوی مردم است؟

حاج ابراهیمی

اگر دولت محترم و وزارت نیرو می خواند که مصرف آب و برق کمتر شود لازم است و تقاضا می شود که لامپها و شیر آلات کم مصرف با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار دهند چون این کالا ها در بازار گران است. یک لامپ کم مصرف را می گویند 4000 تومان.

احمدی

ما منزلمان نزدیک فلکه شیواست. موتوریها بدون این که فلکه را ببینند می آیند داخل فلکه. بعضی هاشان وارد چمن ها می شوند! این فلکه نه چراغ دارد و نه علامت. حتماً باید یک نفر کشته شود؟

یک فرهنگی

چمن های پارک پیروزی گر شده است! لامپ هم ندارد. برای این همه جمعیت یک نمازخانه مثل کلیسا ساخته اند و کوچولو. دستشویی ها هم نظافت ندارد. باید نماز جماعت برگزار شود در پارک.

خانم قاسمی