الو فرصت 55

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است.

انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه مطبوعات عموماً تلفن ها و تماسهایی را که· حاوی توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:

خیابان امیرکبیر کوچه 117 را چند سال پیش برایش فضای سبز ایجاد کردند اما نه چراغی نه وسیله ای. برای هیچ کس قابل استفاده نیست مگر معتادان لطفاً رسیدگی کنید.

آقای رستگار

فرعی نیمه شعبان در خیابان خرم را جدول سازی کرده اند و نخاله ها مانده است همان جا می گوییم بیایید آسفالت کنید شهرداری می گوید چون برای بار دوم قرار است آسفالت شود نصف هزینه را باید اهالی بپردازند یعنی 75 میلیون باید ما بپردازیم پس عوارضی که می دهیم کجا می رود؟ این چه وضعي است که ما به کشورهای خارجی کمک می کنیم آن وقت خودمان در داخل این قدر مشکل داریم؟

خانم وطنخواه

آیا در تمام ایران همین وضعیت است که بلندگوهای این دست فروش ها این قدر مزاحمت ایجاد کند؟ من از اطراف مسجد جبل عاملی هستم تقریباً روزی 2 تا از این ماشین ها رد می شوند و صدای بلندگویشان آزار می دهد.

یک شهروند

آقایی به اسم ... در خیابان طالقانی بقالی دارند ولی لباس و کارتن هم در مغازه جمع می کند و موشهای داخل مغازه اش فکر می کنم از موشهای توی جوی های طالقانی هم بیشتر است.

کریمی

از رفتار مسؤول دفتر شهردار انتقاد دارم.

یک شهروند

توی کوچه مدرسه شهدا یک مسجد با گنبد 20 متری و هزینه 164 میلیون تومان ساخته اند. با این وضع گرانی چرا این کار را می کنند؟ تازه سر و صدا هم دارند.

یک شهروند

آقای شهردار دو سال قبل از طرف شهردار وقت آمدید خانه ای را که اول خیابان هاتف است و قسمتی از آن در خیابان است و باعث تصادف می شود را اصلاح کنید، پس چه شد؟!

پریشانی

گداهای شهر زیاد شده اند. صبح به صبح در خانه ها را می زنند و کمک می خواهند و یا ماه های غیر رمضان زنگ می زنند چایی می خورند.

سعیدی

از يكي از مقامات قضايي جهت سخنرانی در شب بیستم ماه مبارک رمضان در بین دعای ابوحمزه انتقاد دارم. ايشان گفت تعداد پرونده ها در دستگاه قضايي در ايران از چين كمونيست زيادتر است. ايشان با اين حرف غيرمستقيم مردم را با مردم چين مقايسه كردولی باید گفت آنان سر شب نزد خانواده های خود یا در خلوتگاه خویش می باشند ولی اکثر ملت ایران در اجتماعات و توسلات حضور دارند. ضمناً چنانچه نزد آنان (مردم چین) جرم و جنايت کمتر است یا از قانون است و یا از مسؤولین بخش های کشور و مجريان قانون.

امین فرد

ما برج 12 رفته بودیم فرمانداری برای یارانه ها (قبل از هدفمندی یارانه ها عقد کرده بودیم) گفتند بروید برج 5 سال 90 بیایید. حالا می گویند بروید تهران و اصلاً دنبالش را نگیرید بهتر است. چون ممکن است یارانه به شما ندهند.

سعیدی

جاده مقابل دانشگاه آزاد خیلی خراب است این جاده در شأن دانشگاه نيست. به غیر از دانشجویان  و اساتید، میهمانان داخلی و خارجی هم برای مراسمات و همایشهای دانشگاه آزاد از این جاده عبور می کنند. آیا دانشگاه نمی تواند با مقداری هزینه، آسفالت مقابل در را اصلاح و تعمیر کند؟

یک شهروند

پارک های ما ورودی برای افرادی که روی ویلچر می نشینند ندارد. مردم هم هنگام بلند کردن ویلچر و گذراندن از روی میله ها این قدر نگاه می کنند که طرف خجالت می کشد. بنیاد شهید می گوید مربوط به شهرداری است و شهرداری می گوید باید به باغبان بگویند تا در را برای آنها باز کند. خوب خیلی ها نمی دانند که باید این کار را بکنند. یعنی می گویند ما به جانبازان ارج می نهیم ولی یک پارک را از آنها دریغ می کنیم.

خانم روح الهی

سه راه شهید محراب کارشناسی نشده است! 60-50 درصدش آزاد نشده. از روزی هم که احداث شده چندین تصادف شده است. چون 15 ثانیه ای را که برای ورود به خیابان فرعی گذاشته اند، ماشین هایی که از اصفهان می آیند رعایت نمی کنند.

کریم زاده