الو فرصت 54

ارسال در الو فرصت

aloحجم تلفن ها و نامه های مردمی به دفتر «فرصت» که اغلب حاوی درخواستهای مردم از مسؤولان و ارگان هاست رو به افزایش است واین نشان دهنده ضوررت وجود یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان استان است.

انعکاس این درخواستها و درد دل ها لزوماً به معنای تأیید آنها نیست و در عرف مطبوعات هم نیست که یک مطبوعه در خصوص صحت و سقم ی کادعای تلفنی تحقیق کند. بلکه مطبوعات عموماً تلفن ها و تماسهایی را که· حاوی توهین و تهمت نبوده و تنها شامل یک درخواست یا گلایه جزئی است منتشر نموده و نهادها وارگان ها هم توجیه هستند که باید پاسخ لازم را ارائه کنند.و اینک این تماسها:

خیابان دانش آموز، چهار راه کارمند و ... این طور که پیش می رویم کم کم این اسامی را هم روی خیابان ها و چهارراه های جدید بگذارید: کارمندان مخابرات، کارمندان اداره برق، دانش آموزان ابتدایی، دانش آموزان راهنمایی و ...

یک شهروند

از خیابان صفائیه که وارد چهارراه دولت می شوي و مستقیم ادامه می دهی باید یک مقدار به سمت چپ بپیچی چون این دو خیابان روبروی هم نیستند. همین مشکل باعث تصادفات فراوان شده است. لطفاً فکری بکنید.

یک شهروند

می خواستم از برخورد خوب خانم ها احمدیان و حیدری در درمانگاه شماره 5 (خیابان مدرس) تشکر کنم. برخوردشان طی این سالها که ما مراجعه می کنیم بسیار خوب است و تحت هر شرایطی با مراجع رفتار درستی دارند.

خانم حاتمی

بعضی وقت ها اتوبوس های واحد دستگرد توی اسفریز نمی پچیدند. من 10 دقیقه به یک ایستادم توی ایستگاه، ساعت یک و نیم سوار اتوبوس شدم.

خانم مهری

سوسک های محله اسفریز سم پاشی نشده اند.

خانمی از اسفریز

سرویس بهداشتی پارک پیروزی خیلی وضعیت نامناسبی دارد، در و پیکر درستی ندارد، خیلی کثیف است. آب جمع شده است وسطش. آبروی شهر می رود.

خانم شیروی

رفته بودم اداره ارشاد، دستگاه حضور و غیابشان زده بود 7 نفر حاضر در اداره، فقط 3 تا کارمند آنجا بودند. یکی رفته بود بچه اش را کلاس ورزش ثبت نام کند و یکی دیگر رفته بود کار بانکی اش را انجام بدهد و ...

یک شهروند

رفته بودم نیروی انتظامی کار داشتم، وقت نماز بود، رفته بودند نماز و گفتند بعد از نماز هم تعطیل است و چون ماه رمضان است ساعت کار کم شده است. آیا درست است کار ما عقب بیفتد؟

یک شهروند

یک تعدادی از شهروندان هستند که کانون زبان ایران را آورده اند به خمینی شهر. از این طریق ایشان تشکر می کنیم.

محمدی

لطفاً در بلوار منتظری پل هوایی بزنند.

یک شهروند

لطفاً یک قسمت از روزنامه تان را به آرزوهای پاک اختصاص بدهید و هر شماره 10 تا آروزی پاک همشهریان را بنویسید. به این ترتیب می توانید سطح فرهنگ مردم را بفهمید و درد دل های آنان را گوش دهید.

خیابان طالقانی موش های برزگی در جوی هایش هست. چندین بار نوشته اید، باز هم بنویسید! در شماره 53 در ستون الوفرصت نوشته اید که جوی ها موش دارد و وسط صفحه جوابیه شهرداری برای این موضوع را نوشته اید! در ضمن به مردم این امکان را بدهند که مدت یک ماه خلاف های موتورسیکلت های نیروی انتظامی را بگیرند و سر ماه ببیند که چقدر می شود!

یک شهروند

سردبیر شما با ورنوسفادرانی ها مشکل دارد! من چند بار زنگ زده ام و گفته ام در بلوار منتظری یک پل هوایی بزنند که زن و بچه مردم در امنیت باشند، ولی ننوشته اید.

علی صالحی

من یکی از اعضای مسکن مهر هستم که تقاضا دارم از وضعیت مسکن مهر خمینی شهر گزارشی گرفته و به حضور مردم برسانند. تکلیف مردم مشخص شود که نقدینه عضو چقدر است؟ اصلاً این منزلها کی تحویل داده می شود؟ هر کدام از مدیرعاملها یک قولی می دهند. یکی می گوید برج 9 تحویل می دهم یکی می گوید برج 12 یکی می گوید برج 1. اصلاً معلوم نیست که چه می گویند. حرف حساب که نمی زنند. ضمن اینکه نقدینه مردم را معلوم کنند.

یک هنرستان کار و دانش آزادی هست در خیابان امیرکبیر. دبیرستان معین را تعطیل کرده اند و سه کلاس اول دبیرستان داده اند به این هنرستان. من چون کار تدریس دبیرستان و هنرستان داشته ام صلاح نمی دانم که دانش آموزان اول بیایند توی دبیرستان کار و دانش. از نظر درسی و تربیتی درست نیست.

کمالی

جاده دانشگاه صنعتی نرسیده به امامزاده حداقل هفته ای یک کشته می دهد. چون میوه فروش ها به خاطر منافعشان اینجا می ایستند. یک نفر پاسخگو باشد.

ملک زاده

در شبکه 2 مؤذنی به نام صادق کاظمی اذان می گوید. چرا نمی نویسند: صادق کاظمی، مؤذن خمینی شهری؟

یک شهروند

یک سری گداهای باکلاس پیدا کرده ایم! نه چادر توی صورتشان می کشند و نه کف خیابان می نشینند. خانمهایی هستند که لباس مرتب می پوشند و می گویند ما مسافریم و کیفمان را زده اند و به ما کمک کنید. دوست من برای یکی از این گداها گفت: من ساعتی 5 هزار تومان به شما می دهم او چنان بلند شد که از ما سالم تر بود و گفت ما در نیم ساعت این قدر کار می کنیم.

کریمیان

این یک طرفه کردن خطوط هفتصد برای افرادی که در خیابان هاي امام شمالی و جنوبی زندگی می کنند خیلی سخت شده است. همین اتوبوسهای هفتصد 75 تومان می گیرند ولی کولرهایشان را روشن نمی کنند!

سلمانیان

خود مسئولان بیایند زن و بچه اش را بگذارد در خیابان امام و ببیند چند تا شخصی برایشان بوق می زنند. بدون فکر خطوط هفتصد را یک طرفه کرده اند.

یک شهروند

با یک طرفه کردن خطوط هفتصد به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک کرده اند. مردم باید دو تا واحد سوار شوند تا به مقصد برسند. برای حل مشکل باید یک پارکینگ طبقاتی در میدان امام بسازند و یا پارک ممنوع کنند. یا حداقل مثل درچه مینی بوس بگذارند داخل خیابان و میدان. ضمناً اکثر واحد های خمینی شهر کولر ندارند و آنهایی هم که دارند روشن نمی کنند.

حیدری

در چهارراهی که یک طرفش به سمت خیابان باغبان می رود و یک طرفش به سمت هفت برادران می رود خیلی تصادف می شود. این ناحیه خیلی دست انداز دارد.

یک شهروند

خواهش می کنم الحاق خمینی شهر را پیگیری کنید تا این کار انجام شود و مشکلات شهر حل شود. من کارمند شبکه بهداشت هستم.

کیانپور

منطقه خوشاب یک منطقه کشاورزی است. من الان 4 تا کارخانه سراغ دارم که با توجه به کم آبی، چاه غیر مجاز دارند. به اداره آب منطقه اصفهان مراجعه کردم، هیچ کاری انجام ندادند. درختان دارند خشکی می شوند. به نهاد ریاست جمهوری هم مراجعه کردم ولی کاری نکرده اند. از چاه های کشاورزی برای کارخانه استفاده می کنند.

یک شهروند

چرا به نظافت کوچه ها رسیدگی نمی کنند؟ آقای مختاری می گوید اگر بتوانیم 40 روز یک بار جارو می کنیم. چون نیرو کم دارند. این که نشد حرف. من خانه ام در خیابان شریعتی جنوبی است صبح که از خانه می آییم بیرون کیسه زباله ها بیرون است. من کاسبم در خیابان کهندژ هستم سه ماه چهار ماه پیش آمدند اینجا را جارو کردند. این همه عوارض می گیرند. منظره شهر زشت شده است. گفتند یک هفته دیگر می آییم ولی یک هفته شان شده است چهل روز.

آقای کریمی

این یک نوبته کردن مدارس خمینی شهر به قیمت دو نوبته شدن بعضی مدارس و بسته شدن بعضی دیگر از مدارس تمام شده است و این ضررهای زیادی به آموزش و تربیت دانش آموزان می زند.

یک شهروند