انقلاب را باید از دکل دیده بانی انقلاب نگاه کرد

ارسال در اخبار برگزیده

حاج حسین یکتا در جمع فعالان جبهه فرهنگی خمینی شهر گفت : همانطور که پیشرفت امور در جبهه از پایین با دیده بانی در دکل جبهه بسیار تفاوت داشت اکنون روند انقلاب از پایین تا قرار گرفتن در دکل دیده بانی انقلاب نیز بسیار متفاوت است

به گزارش فرصت انلاین حاج حسین یکتا در جمع فعالان فرهنگی خمینی شهر که شام گذشته در حسینیه ثارالله برگزار گردید گفت: خوشحالم که در شهری هستم که زیبنده به نام خمینی است ودر میان خواهران و برادرانی که هرکدام به نحوی در جبهه فرهنگی انقلاب فعالیت دارند .

عضو جبهه انقلاب فرهنگی بیان کرد: خیلیها شرایط مملکت را می بینند ودر همین قصه وغصه، آتش قصه هستند وهرکدام از یک زاویه بر کار دستگاه دولت اعتراض دارد.

وی اضافه کرد: در روزگار کنونی اشخاصی به سیاست کنونی
برخی ها به اقتصاد اعتراض دارند جای دیگر فضای نفوذاست وافراد اذیت می شوند و یکی از نگاه ولایتمداری می بیند که برخی ها به حرف رهبری گوش نمی کنند.

سردار یکتا تصریح کرد: اگر بخواهیم اینگونه ببینیم بچه های جنگ وجبهه می دانند که پشت خاکریز جبهه وجنگ گلوله که می آمد یکی دستش قطع می شد دیگری سرش قطع می شد ویکی ترکش می خورد دبگری می افتاد واگر از پشت خاکریز بخواهیم ببینبم همین وضعی است که می بینیم اما لازم به ذکر است باز بچه های جبهه میدانند کمی که به عقب می آمدی و بالای دکل دیده بانی می رفتی از بالای آنجا جبهه جور دیگری بود.
سردار یکتا با اشاره به این مطلب که باید روند انقلاب را از بالای دکل دیده بانی انقلاب نگاه کنیم اظهار کرد: از بالای دکل که نگاه به جبهه می کردیم می دیدیم عراقیها عقب نشینی کرده اند تانک هایشان به گل تپیده است وکار جبهه خیلی جلو رفته است وتوپخانه ما عقبه و لوژستیک وجاده های مواصلاتی را آشفته کرده است.

وی خاطرنشان کرد: من بر حسب سه مطلب که شامل سنت الهی و تجربه ۴۰ ساله انقلاب و فرمایشات حضرت آقا در این دسته بندی است به صراحت عنوان میکنم اوضاع دشمن به هم ریخته است و اوضاع دشمن بسیار خراب شده است.
یکتا خطاب به بچه بسیجیها و هیاتیها گفت : کنترل عملیاتی از دست دشمن خارج شده است واگر بر حسب این سه مورد بگویند نظر شما چیست ؟ عرض می کنم دشمن خیلی هزینه کرد؛ امریکاییها و یهودیها خیلی پول خرج کردنددر طی ۴۵۰ سالی که جناب کریستف کلمب با سرزمینی مواجه شد که آنموقع سرخ پوستها آنجا زندگی می کردند والان به آن امریکا می گویند.

وی افزود حکومتهای امریکا چقدر آدم کشتند در جنگ جهانی اول ، جنگ جهانی دوم و سرخپوستهایی که به بردگی گرفتند وبه دریا بردند و فروختند؛و در روزگار کنونی چقدر آدم می کشند ؟
به گفته خودشان n ترلیون دلار خرج کردند ۶ترلیون دلار برای اتحاد جماهیر شوروی وامروز می گویند۲۰ترلیون دلار در خاور میانه خرج کردیم ولی چیزی کاسب نیستیم واینقدر پول خرج کردند وآدم کشتند که چکار کنند ؟که دهکده جهانی آمریکا را پایه گذاری کنندو امام گفت: این آمریکا شیطان را درس می دهد.

تجلی شیطان امروز آمریکاست

سردار یکتا بیان کرد: توطئه جاسوسی در دست خود امریکاست که به عنوان مثال عالم خلقت را با اینترنت فریب بدهد ماهواره در سبک زندگی تصرف اولی قلوبهم شده است ودختران و پسران ما برده او بشوند وهرچه میگویند انجام بدهند و تمام این کارهارا انجام دادند ؛ از واقعیتهایی که خودتان لمس کرده اید می گوییم جوانهای ندیده سال ۶۰ و۷۰ و۸۰ از بزرگترها بپرسید که از اول انقلاب تمام توان خود را گذاشتند برای براندازی انقلاب ولی نشد سیستان را بگویم که چه درگیریهایی در آمل وبابل به وجود آوردند یا منافقین رابگویم .

عضو جبهه انقلاب فرهنگی گفت: اصلا انقلاب را اینگونه کنار هم برای ما نگفته اند سال ۶۰ که یک سال ونیم از شروع جنگ می گذشت مریم ومسعود رجوی منافقین ۱۷ هزار نفراز ما شهید گرفتند ونشد آنچه که در سر داشتند.
وی در پایان بیان کرد:امام فرمود : این انقلاب طلیعه ومقدمه ظهور است و عشق به شهادت در جوانهای ما از علائم ظهور است و انشالله این پرچم را به دست علمدار میدهیم وآقا میفرماید:ما به ظهور امام زمان این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم شما جوانها خودتان رابرای تمدن نوین اسلام اماده کنید.