مرکز سنجش الکترونیک فنی و حرفه ای شهرستان افتتاح شد

ارسال در تجارت

همزمان با هفته ملی مهارت و کارآفرینی با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار و معاون محترم امور مراکز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اصفهان، مرکز سنجش الکترونیک فنی وحرفه ای شهرستان خمینی شهر افتتاح گردید.
به گزارش فرصت آنلاین به نقل از روابط عمومی فنی حرفه ای رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خمینی شهر با اشاره به این که مرکز فنی و حرفه ای برادران خمینی شهر در سال گذشته هشت مرحله آزمون هماهنگ بصورت کتبی برگزار نموده است، گفت: در این آزمون ها بالغ بر 5172 کارآموز شرکت داشتند.
عبدالرضا زمانی افزود: در سال 95 سیاست سازمان آموزش فنی وحرفه ای مبنی بر برگزاری آزمونهای کتبی بصورت آنلاین (الکترونیک) می باشد که طی آن کارآموز پس از گذراندن دوره آموزشی به آزمون معرفی و طی برنامه ریزی واحد آزمون مرکز، در طول هفته بصورت آنلاین امتحان گرفته می شود.
گفتنی است در استان اصفهان شهرستان های اصفهان، خمینی شهر، دهاقان، مبارکه، اردستان، شهرضا و نجف آباد دارای مراکز سنجش الکترونیک می باشد.
درحاشیه این مراسم، مسؤولان حاضر ضمن بازدید از کارگاهها ی آموزشی و گفتگو با مربیان و کارآموزان در جریان روند آموزشی مرکز قرار گرفتند.