ارکستر ملی اصفهان اجرای برنامه کرد

ارسال در موسیقی

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در بخش اول این برنامه عربیان به ایراد سخنانی در رابطه با حضرت محمد (ص) و مولانا پرداخت و سپس ارکستر ملی اصفهان به سرپرستی مرتضی شفیعی و خوانندگی آقایان دری و صالحی چند قطعه اجرا کردند. در بخش دوم ملکیان در مورد قرائت های مختلف از دین و انعکاس کوچکترین اعمال افراد و تفکرها در سطح جهانی به دلیل ارتباطات وسیع در دوران فعلی اشاره کرد و گفت: باید قرائتی از دین انتخاب شود که دارای مشخصاتی باشدکه به سود فرد و جامعه باشد وی این مشخصات را 8 مورد برشمرد و گفت نباید دچار خود شیفتگی باشد و صاحب منطق و استدلال باشد و در غیر این صورت هر کسی از جمله داعش ادعای مسلمان بودن و برحق بودن خواهد کرد.


در بخش دوم این برنامه مجددا ارکستر مجلسی اصفهان به روی صحنه رفت و با رهبری مرتضی شفیعی و خوانندگی مجتبی صالحی چندین قطعه را اجر انمود.
در پایان جلسه از زحمات دست اندرکاران برگزاری برنامه وسخنرانان وارکستر ومدیربنیاد امید توسط شهردار وخانه صنعت ومعدن اصفهان وابوالقاسم سرتیپی بنیانگذار بنیاد امیدبا اهدای لوح وهدایایی تقدیر به عمل آمد.


گفتنی است در برنامه مذکور که با استقبال مردم روبرو شد، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان از جمله نماینده، فرماندار و شهردار و برخی چهره های فرهنگی شهر حضور داشتند.