جشن نمایش کانون های فرهنگی مساجد به کار خود پایان داد

ارسال در هنر های تجسمی

جشن نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) کانون تخصصی هنرهای نمایشی شهرستان خمینی شهر در سالن کتابخانه الغدیر برگزار شد. مسوول کانون سیدالشهدا ضمن اعلام این خبر به فرصت آنلاین گفت: نمایش «ما چینی ها» به کارگردانی حسین زمانی و محمد حاجیان از کانون الغدیر، نمایش «خواب پر دردسر» به کارگردانی علیرضا هاشمی فر از کانون سیدالشهدا، نمایش «تست کنکور» به کارگردانی علی صمدی از کانون خاتم الانبیا و نمایش «مدرسه سوادآموزی مهر» به کارگردانی محمدرسول پریشانی از کانون شهدای دهنو در این برنامه به رقابت پرداختند.


حاجیان آثار برگزیده را اینگونه اعلام کرد: نمایش «مدرسه سوادآموزی مهر» به کارگردانی محمدرسول پریشانی از کانون شهدای دهنو به عنوان بهترین اثر از دیدگاه تماشاگران انتخاب شد.
نمایش «ما چینی ها» به کارگردانی حسین زمانی و محمد حاجیان از کانون الغدیر به عنوان پرمحتواترین نمایش برگزیده شد و «خواب پر دردسر» به کارگردانی علیرضا هاشمی فر از کانون سیدالشهدا  عنوان بهترین کارگردان را از آن خود کرد. مهرشاد خانی و محمدحسن مجیری از کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا و شکراله جعفری از کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا به عنوان بازیگران برتر و نمایش «تست کنکور» به کارگردانی علی صمدی از کانون خاتم الانبیا به عنوان بهترین نمایش در بخش گریم و طراحی لباس انتخاب شدند.

 

وی افزود: محمدجواد کیانی، حسینعلی کریمی و محمدجواد حاجیان انتخاب آثا برتر را به عهده داشتند.Â