چهارمین دوره مسابقه زیبانویسی

ارسال در هنر های تجسمی

به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم به همت انجمن خوشنویسان خمینی شهر و با همکاری اداره ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و سازمان رفاهی و تفریحی شهرداریچهارمین دوره مسابقه زیبانویسی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاینمسئول انجمن خوشنویسان خمینی شهر در اینباره گفت: بیش از 2500 نفر از رده سنی ابتدایی تا بزرگسال در این مسابقه شرکت نمودند.مصطفی عسکری فر افزود: در مرحله اول شرکت کنندگان آثارشان را به انجمن ارسال کردند و پس از داوری توسط اساتید این تعدادبه بخش مسابقه حضوری که روز پنجشنبه در هنرستان امیر کبیر برگزار شد راه یافتند. وی گفت: برگزیده گان این مسابقه علاوه بر جایزه از تخفیف ویژه شرکت در کلاس های انجمن خوشنویسان نیز برخوردار خواهند بود. 

 

 

عسکری فر هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را در سطح شهرستان، شناسایی استعدادهای هنری در زمینه خوشنویسی عنوان کردوافزود: این طرح در سال های قبل با موفقیت همراه بوده است زیرا هنرجوها بعد از شرکت در مسابقه زیبا نویسی وارد انجمن خوشنویسان می شوند و تحت تعلیم اصولی قرار می گیرند و بعد از شرکت در کلاس ها در امتحانات رسمی شرکت کرده و مراحل مختلف را طی می کنندضمن اینکه مدارک اخذ شده نیز ارزشیابی شده است ،مثلا مدرک ممتاز معادل لیسانس بوده و مدرک فوق ممتاز معادل فوق لیسانس خواهد بود.Â