60 هزار نفر در اصفهان پای سفره ولیمه خمینی شهر نشستند

ارسال در سینما و تئاتر

اجرای یک ماهه نمایش ولیمه در باغ نور اصفهان امروز به پایان می رسد. بازیگر نقش خاله خانوم با اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: روزانه به طور متوسط  دو هزار نفر از شهروندان استان اصفهان و میهمانان به تماشای این نمایش نشستند. حسینعلی عمادی افزود: از این تعداد حدود 10 درصد خمینی شهری بودند.

وی در رابطه با نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماشاگران نیز گفت: همه روزه از شش روش مختلف شامل سامانه پیام کوتاه، پایگاه مجازی گروه، صفحه اینستاگرام، نگارش کتبی درب سالن نمایش، تلفن مستقیم و صحبت در مقابل دوربین مستقر در خروجی سالن ثبت و بررسی می شد. عمادی گفت: بررسی ها نشان می دهد انتقادات بسیار محدود و مربوط به محل نمایش و یا انتظامات بوده و دلیل استقبال مردم از این نمایش فضای شاد، کیفیت نمایش، بازی قابل قبول نقش آفرینان و

جذابیت های صحنه بوده است و تمسخر لهجه در کار نبوده است. عمادی به عنوان یکی از دو کارگردان این نمایش افزود: با وجود دعوت از شهرستان های دیگر برای اجرای ولیمه در آن شهرها، فعلا گروه آیینه به دلیل برنامه سنگین اجرا شده فکری برای اجرای مجدد این نمایش و یا طرح جدید ندارد. وی در پایان گفت: قرار بود ولیمه از طریق سازمانی که در وزارت ارشاد ایجاد شده به شبکه نمایش خانواده وارد شود ولی با وجود پیشرفت کار، سازمان مذکور به دلایل داخلی منحل شد.