تئاتر مردگان مشغول کارند در خمینی شهر بر روی صحنه رفت

ارسال در سینما و تئاتر

به گزارش فرصت آنلاین،  نمایش « مردگان مشغول کارند» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز و تهیه کنندگی عبدالرسول زارع در خمینی شهر بر روی صحنه رفت.امید نیاز کارگردان این نمایش کارگردانی تئاترهایی همچون هی تو، دزدان دریایی، کریسمس مبارک، بررسی کوچه ۲۴ ، امشب دختر پادشاه می خندد و .. را در کارنامه خود داشته و تاکنون در کشورهای آلمان، ایتالیا، هندوستان، آرژانتین و ... به اجرای برنامه پرداخته است.
این نمایش که به شهرستان خمینی شهر دعوت شده و برای بار سوم در استان به روی صحنه می رود از روز یکشنبه 29 دیماه مصادف با مبعث رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) به مدت 15 شب ساعت 18:30 دقیقه در سینما فرهنگ این شهرستان به روی صحنه خواهد بود.
امید نیاز کارگردان اصفهانی متولد سال ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری تهران در سال ۱۳۸۱ و نویسنده و کارگردان بیش از ۳۵ نمایش کودک و نوجوان است و در جشنواره های مختلف داخل و خارج از کشور شرکت کرده است.
او همچنین مؤسس گروه تئاتر نان و عروسک شرق است و نویسندگی و کارگردانی بزرگترین تئاتر کودک ونوجوان کشور با نام «امشب دختر پادشاه می خندد» با بیش از ۶۸ بازیگر را برعهده داشت.