خمینی شهر همراه 13شهر دیگر فیلم‎های جشنواره حسنات را اکران می‎کنند

ارسال در سینما و تئاتر

به گزارش خبر نگار فرصت آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، جشنواره فیلم حسنات در دور چهارم خود میزبان بیش از 850 فیلم از سراسر کشور است.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  14 شهر آمادگی خود را برای پخش همزمان جشنواره چهارم اعلام کردند.
امیرحسین عشاقی افزود: چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان از 11 تا 14 اسفندماه سال جاری با موضوع احسان و نیکوکاری برگزار می‎شود.
وی ادامه داد: در قالب فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه کار خود را آغاز می‎کند.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات با اشاره به اینکه، جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات فرصتی  برای بازنگری و هم فکری است، اضافه کرد: از این جشنواره می‎توان به عنوان فصل نوینی برای سینمای ایران یاد کرد و برگزاری این جشنواره نقطه آغازی برای شکوفایی سینمای ایران است که می‌تواند نویددهنده حیات جدیدی از سینمای ایران باشد.
این مسئول گفت: دور سوم جشنواره حسنات به صورت همزمان در شش استان آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران و گیلان برگزار شده است.
عشاقی متذکر شد: شهرهای کردستان، تهران، آباده، خمینی‌شهر، کرمان، لاهیجان، سمنان، شاهرود، کرج، آباده،خراسان جنوبی، ملایر، رودبار و نیشابور آمادگی خود را برای برگزاری همزمان چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اعلام کرده‌اند.