این شهر از هر نظر برایم تازگی داشت

ارسال در سینما و تئاتر

شهرداد روحانی یکی از بزرگترین موسیقیدان های جهان دیروز عصر به دعوت بنیاد امید مهمان شهر ما شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، عصر دیروز استاد شهرداد روحانی یکی از ماندگارترین چهره های موسیقی ایران و جهان با حضور و استقبال شهردار و رئیس شورای اسلامی از خمینی شهر بازدید نمود.


این هنرمند بزرگ در بازدید از خانه های تاریخی سرتیپ و مجیر لوح پاسداشت خود را امضا نمود و شهروند افتخاری خمینی شهر شد. لوح مذکور به موزه مشاهیر که وی از آن بازدید کرد افزوده شد. میهمان خمینی شهر از منطقه گردشگری لادر نیز بازدید نمود و با دست خود درختی در حاشیه آبنمای مرکزی این منطقه کاشت تاسنگ نوشته پاسداشت وی در کنار آن نصب شود.


شهردار حاج حیدری در همراهی وی در مراکز مختلف، نخبگان، خیرین، شاعران و هنرمندان بزرگ و پرآوازه شهر را به ایشان معرفی نمود و افزود: ما طی این دو سال اخیر اجرای جشن ها و مراسم را در دستور کار شهرداری قرار داده ایم و در حدود 15 برنامه به مناسبت های اعیاد و میلادهای ائمه اطهار(ع) برگزار کرده ایم.


استاد شهرداد روحانی در منطقه گردشگری لادر گفت: طی این مدت کوتاه که میهمان این شهر بودم به جسارت و خود باوری و تلاش ساکنان این شهر پی بردم. وی ادامه داد: این شهر از هر نظر برایم تازگی داشت به خصوص این چشمه لادر که من کمتر جایی را دیده ام که این همه عظمت را یکجا داشته باشد. روحانی که سابقه اجراهای متععد در مناطق باز از جمله آتن پایتخت یونان با شهرت جهانی را دارد گفت: مناطق روباز مختلف در جهان را دیده ام که برنامه های هنری در آن مکان ها اجرا می شود و از اینکه در کشور خودم در این شهر هم چنین فضایی هست بسیار خشنود شدم.

عکس های این مراسم در بخش گزارش تصویری قابل مشاهده است.