حضور محسن امیریوسفی در جمع فیلمسازان همشهری اش

ارسال در سینما و تئاتر

محسن امیریوسفی که برای حضور در نشست نقد و بررسی «خواب تلخ» در اصفهان حضور یافته بود، بعدازظهر سه شنبه در محل انجمن سینمای جوان خمینی شهر حضور پیدا کرد و ساعتی را با فیلمسازان و هنرآموزان این انجمن گذراند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ که از ساعت 16 تا 19 به طول انجامید، امیریوسفی به عنوان فیلمساز بزرگی که کارش را از همین انجمن های محلی آغاز کرده، تجربیات خود را در اختیار فیلمسازان جوان گذاشت. 

amiryosefi

بر اساس همین گزارش، یکی از مسوولان انجمن سینمای جوان خمینی شهر از نمایش فیلم «خواب تلخ»  به روی پرده سینما فرهنگ خبر داد. مرتضی احمدی افزود: رایزنی ها با مسوولان گروه هنر و تجربه، اداره ارشاد و سینما فرهنگ انجام شده و قرار بر این است که خواب تلخ علاوه بر سینماهای هنر و تجربه در سینما فرهنگ نیز نمایش داده شود. وی گفت: هر زمان گروه هنر و تجربه نسخه خواب تلخ را در اختیار ما بگذارد، نمایش آن در سینما فرهنگ آغاز خواهد شد. 

 amir yosefi
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«خواب تلخ» نخستین ساخته محسن امیریوسفی، محصول سال ۸۲ است و حالا، بعد از ۱۲ سال به گفته مخاطبینی که برای تماشای آن به سالن€Œهای سینما رفته€Œاند، تازه و جدید است و تاریخ مصرف ندارد.

امیرشهاب رضویان، مدیریت پردیس سینمایی کوروش که از سینماهای نمایش€Œدهنده این اثر سینمایی است، از میزان فروش آن ابراز رضایت می€Œکند و می€Œگوید: «طی روزهای ۹ تا ۳۰ آذر «خواب تلخ» در پردیس کوروش به نمایش درآمده و بارها و بارها برای آن سانس فوق€Œالعاده در نظر گرفتیم.»

 

رضویان همچنین تاکید می€Œکند که فروش «خواب تلخ» نسبت به دیگر آثار اکران شده وضعیت بهتری دارد و در گروه هنر و تجربه توانسته توجه مخاطبان مختلفی را به خود جلب کند. با این حال اگر تبلیغات محیطی یا تلویزیونی داشت، قطعا شرایط از این که هست بهتر می€Œ بود.

 

گروه هنر و تجربه در دیگر شهرها نیز سینماهایی را در اختیار دارد، یکی از سینماها، سینمای سوره اصفهان است که به گفته مسئولین آن در یک ماه گذشته و بعد از اکران فیلم امیر یوسفی این سینما فروش بالایی داشته و مردم برای دیدن فیلم سینمایی «خواب تلخ» به سینما می€Œروند. پردیس سینمایی چارسو در تهران نیز روزانه دو سانس را برای این فیلم در نظر گرفته که با نگاهی به بلیت€Œ€Œهای فروخته شده آن می€Œتوان به استقبال مخاطبان پی برد.

گفتنی است محسن امیریوسفی یکی از کارگردانان خمینی شهریست که تا کنون موفق به ساخت فیلم های بلند خواب تلخ، آتشکار و آشغال های دوست داشتنی شده و چندین جایزه بین المللی را به نام خود ثبت کرده است.