درخشش هنرمندان تئاتر خمینی شهری نمایش کی به کیه در استان

ارسال در سینما و تئاتر

DSC07602هنرمندان خمینی شهری، نمایش کی به کیه (خاله خانم) که در دومین جشنواره نمایشهای کمدی استان در تالار هنر اصفهان شرکت کرده بودند خوش درخشیدند این نمایش در تاریخ 18/8/90 در تالار هنر در دو نوبت روی صحنه رفت و هر نوبت بیش از 600 نفر تماشاچی داشت و این در حالی است که برای گروه های نمایش دیگر تعداد تماشاچیان بسیار کمتر بودند.

مسؤولین برگزار کننده جشنواره یعنی سازمانی تفریحی فرهنگی شهردرای اصفهان از بازدید کنندگان نمایشهای مختلف با توزیع فرم نظرسنجی کرده و بر اساس این نظر سنجی ها نمایش کی به کیه مقام اول را به دست آورد که کارگردان، آن را افتخاری برای شهرستان خمینی شهر می داند.

همچنین بر اساس آراء داوران با وجود اینکه نمایش در مدت زمان تعیین شده برای جشنواره خاتمه نیافت (برای جشنواره نمایش تنظیم نشده بود) در چند قسمت از جمله لباس، موسیقی، بازیگری و طراحی جوایزی را به خود اختصاص داد.

استقبال مردم و گروه های نمایشی و منتقدان و اهالی تئاتر از نمایش مذکور باعث شد که مسؤولین سازمان تفریحی رفاهی شهرداری در شهر اصفهان از هنرمندان خمینی شهری در خواست کنند در ایام نوروز در شهر اصفهان این نمایش را به روی صحنه ببرند. کارگردان و بازیگران خمینی شهری از این که به نام شهرستان کار مثبتی انجام گرفته اظهار خشنودی می کنند.