در کنار فعالین صنعت سنگ تا موفقیت در بازارهای جهانی خواهیم بود.

ارسال در صنعت و عمران

امروز جلسه ای با حضور فعالین صنعت سنگ استان، اعضاء اتحادیه و هیات امنا شهرک صنعتی محمود آباد و مسولین استانی و با حضور دکتر نوراله زاده مدیر عامل صندوق کارافرینی امید برگزار گردید. در این نشست که به دعوت اتحادیه و هیات امنا صورت گرفته بود در ابتدا احمدی رییس اتحادیه سنگ اصفهان ضمن ارایه آمار از وضعیت فعلی صنعت سنگ استان به مشکلات و مسایل پیش پای تولیدکنندگان در راستای صادرات سنگ پرداخت. از جمله موارد و مشکلات مطرح شده میتوان به نبود بازار و نمایشگاه متمرکز، نبودن مجموعه های صادراتی و بازاریابی بین المللی و... اشاره نمود.

photo 2016 07 27 09 49 41
در ادامه فعالین صنعت سنگ نظرات خود را در خصوص مسائل و مشکلات این صنعت و ارایه راهکارها بیان نمودند.
مجیری معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته تا کنون جهت حل معضلات بازرگانی این صنعت در اصفهان مطالبی را بیان و اماری از وضعیت فعلی بازرگانی این بخش ارایه نمود.

photo 2016 07 27 09 49 33
دکتر نوراله زاده خبر از مطالعات صورت گرفته در وزارت کار و صندوق کارافرینی امید در راستای شناسایی مشکلات این صنعت داد و بیان نمود این صندوق آمادگی دارد به طرح نمایشگاه و بازار سنگ که در خمینی شهر احداث خواهد گردید کمک نموده و علاوه بر کمک معنوی و فکری به این مجموعه، مطالعات صورت گرفته را در اختیار متولیان امر قرار دهد.

photo 2016 07 27 09 49 08
وی همچنین با اشاره به ماموریت و وظایف صندوق، از عزم مجموعه تحت مدیریت وی در راستای کمک به توسعه بازرگانی و صادرات، ایجاد برند سنگ ایران و ایجاد شبکه فروش و بازاریابی خارجی و... در قالب مجموعه نمایشگاه و بازار سنگ خمینی شهر را ابراز نمود.

photo 2016 07 27 09 49 12
در پایان، این جلسه با بازدید از چند مجموعه مدرن فرآوری سنگ در این شهرک پایان یافت.