مرکز آموزشی سنگ را راه اندازی می کنیم/ ریخته گری های خمینی شهر را ساماندهی می کنیم

ارسال در صنعت و عمران

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از شهرک صنعتی محمودآباد، این شهرک را بزرگترین شبکه تولید و فرآوری سنگ در کشور دانست و گفت: امیدواریم با همکاری انجمن سنگ کشور بتوانیم گام هایی برای توسعه این شبکه برداریم. دکتر نوراله زاده در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت: اولین اقدامی که در این زمینه انجام خواهیم داد ارائه حمایت های فکری و مشاوره ای به صاحبان این صنعت خواهد بود چراکه فعالان این صنف از نظر مالی توانمند هستند.


وی در ادامه راه اندازی یک مجموعه آموزشی برای صنعت سنگ را گامی دیگر برای توسعه این صنعت در استان اصفهان دانست و در ادامه از شکل دهی یک کنسرسیوم صادراتی و نمایشگاهی برای عرضه انواع سنگ و برندهای مختلف این محصول در خمینی شهر خبر داد.


مدیرعامل صندوق امید همچنین از امضای تفاهم نامه با انجمن سنگ ایتالیا نیز خبر داد و گفت: باید از تجربه و دانش ایتالیا و همچنین از بازاری که در اختیار دارد استفاده کرده و بازارهای بین المللی را تسخیر نماییم.


نوراله زاده در بخش دیگری از سخنانش شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان را در خاورمیانه بی نظیر دانست و گفت: با مسوولان این شهرک نیز توافقنامه ای امضا کردیم تا از شرکت های فعال در این شهرک حمایت نماییم.


وی علاوه بر سنگ، نان خانگی و لبنیاتِ خمینی شهر، ریخته گری ها را نیز از دیگر عرصه هایی برشمرد که این صندوق قصد ساماندهی آن را دارد.