ثبت نام مسابقات ملی مهارت شروع شد

ارسال در صنعت و عمران

سازمان فني و حرفه اي ثبت نام برای هفدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و چهارمين مسابقات جهاني مهارت (ابوظبي-2017) را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، علاقمندان به شركت در این مسابقات مي توانند تا پانزدهم ارديبهشت ماه سال جاري نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع اين سازمان به آدرس: www.etvto.ir اقدام نموده و پس از ثبت نام، مدارك لازم را براي تاييد به يكي از مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خود تحويل دهند.


جوانان ماهر شامل کارآموزان و آموزش ديدگان مراکز آموزش فنی وحرفه ای، هنرجويان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجويان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنين کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعايت شرايط سني در اين دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمايند.


مرحله شهرستاني مسابقات ملي مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبي و به طور همزمان در کشور برگزار می شود که پس از آن در هر استان از ميان قبول شدگان مرحله کتبي با برگزاري آزمون عملي نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفي به مرحله استاني اقدام خواهد شد. سپس برگزیدگان نهایی شانزدهمين و هفدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهاي آماده سازي و گزينش نهايي، در چند رشته منتخب به چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت، اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است فاطمه احمدی در سال 94 از شهرستان خمینی شهر در این مسابقه شرکت و موفق به کسب رتبه اول استانی و سوم کشوری در رشته فناوری مد شد.