گردهمایی کانون های جمعیت هلال احمر استان اصفهان

ارسال در بهداشت


گردهمایی اعضای شورای مرکزی کانون های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و معاون جوانان جمعیت استان به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خمینی شهر محمدعلی تاج دره رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهردر این همایش گفت:
شهرستان خمینی شهر با وجود جاذبه€Žهای گردشگری همچنین از نظر تعداد خیرین سرآمد است و وجود جوانان با انگیزه، فعال و بشردوست در این شهرستان زیبای€Žهای آن را دو چندان کرده است.
در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر طی سخنانی ضمن تقدیر از خدمات داوطلبانه اعضای جوان در ایام نوروز، اعتکاف و دیگر برنامه€Žهای بشردوستانه تصریح کرد: مشکلات سطح جامعه می€Žتواند با دستان یاریگر جوانان مهرورز هلال احمر برطرف شود.
مهندس مجتبی راعی افزود: فعالیت فرهنگی جوانان علاوه بر خدمات امدادی امدادگران در پایگاه€Žها، می€Žتواند در راستای کاهش جرایم جامعه موثرواقع گردیده وبه بهبود شرایط اجتماعی جامعه کمک نماید.
براساس این گزارش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه شورای مرکزی مجامع کانون€Žهای جوانان و دانشجویی اتاق فکر اعضای جوان است تشریح کرد: اعضای شورای مرکزی در راستای هم فکری و هم افزایی کانون€Žهای مختلف استان برای برنامه€Žریزی بهتر با استفاده از نظرات و رای خود جوانان انتخاب شده و گرد هم جمع شده€Žاند.
دکتر محسن مومنی با اشاره به اجرای موفق هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با حضور پرشور دبیران در سطح استان افزود: در طول اجرای طرح، خود اعضا در کنار مسئولین بر کار خود نظارت داشتند و هر چقدر در اجرای برنامه€Žهای مختلف تفویض اختیار به کانون€Žها صورت پذبرد، اثرگذاری بیشتری خواهیم داشت.
مومنی با اشاره به کمپین ملی نه به تصادفات جاده€Žای در طرح افزود: آغاز امسال شاهد کاهش تصادفات و تلفات در طول تعطیلات ایام نوروز بودیم و پیوستن به پویش مردمی ملی نه به تصادفات که ایده€Žی همین جوانان بوده می€Žتواند یکی از علل این موضوع باشد.
وی با بیان اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اینکه اعتماد و اقبال عمومی نسبت به جمعیت هلال احمر خوب است، جوانانی که می€Œتوانند در جامعه اثرگذار باشند با حضور در جمعیت علاوه بر تقویت روحیه اعتماد به نفس خود به دیگران نیز کمک خواهند کرد.