میزان قاچاق کالا در خمینی شهر پایین است

ارسال در بهداشت

میزان ورود و فروش کالاهای قاچاق در خمینی شهر نسبت به دیگر شهرستان های استان پایین تر است. رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین، قرار نگرفتن خمینی شهر در مسیر ترانزیت کالا و همچنین نظارت قوی اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را از جمله عوامل پایین بودن میزان قاچاق کالا در خمینی شهر عنوان کرد. نادری در ادامه با اعلام اینکه انبارهای مخفی زیادی در خمینی شهر وجود دارد که به فروشگاه ها و فروشندگان بزرگ اصفهان تعلق دارد، گفت: به عنوان مثال انبار بزرگ کریستالی که هفته پیش در محله دستگرد کشف شد متعلق به فروشگاه های خیابان عبدالرزاق اصفهان بود که متاسفانه به نام خمینی شهر تمام شد. در این انبار بزرگ چند میلیارد تومان کریستال چینی که قرار بود به عنوان کریستال مرغوب ایرانی به مشتری قالب شود، مخفی شده بود به گونه ای که خارج کردن این اجناس یک هفته به طول انجامید.
وی با اعلام اینکه تا کنون 50 فروشنده محصولات بهداشتی و آرایشی شهرستان به دلیل وجود کالای قاچاق در مغازه هایشان به اداره تعزیرات فراخوانی شده اند، گفت: بیشتر کالاهای قاچاق موجود در فروشگاه های خمینی شهر محصولات آرایشی بهداشتی، محصولات دامی و سموم است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین از بازرسی های دقیق و جدی بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از داروخانه ها و برخورد جدی با داروخانه دارانی که اقدام به فروش کالای قاچاق می کنند با همکار نیروی انتظامی خبر داد.