منابع وقف درخدمت تندرستی مردم

ارسال در بهداشت

در اجرای طرح مهر تندرستی زائران حرم مطهرامامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر،رایگان غربالگری شدند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر و با اعلام این خبر گفت: طرح مهر تندرستی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی در جوار امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر اجرا شد.


حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایستگاه مهر تندرستی را در اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش برپا کرد .وی گفت: در این ایستگاه 4 پزشک و پرستار در دو نوبت صبح و بعدازظهر زائران را به صورت رایگان معاینه کردند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهرافزود: در این طرح یک روزه 150 زائر به صورت رایگان معاینه شدند و برای اجرای آن 6 میلیون ریال از محل موقوفه مرحوم عقیلی که نیت آن منطبق با اجرای این طرح است هزینه شد.


قربانی یادآور شد: هرساله طرح مهر تندرستی شامل؛ کمک به بیماران خاص، تامین دارو برای بیماران صعب العلاج، توسعه مکان های بهداشتی و درمانی، کمک به بیماران نیازمند و توسعه بهداشت و سلامت جامعه از محل موقوفات منطبق با نیات واقفین توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود.