اعتماد مردم به کارکنان امور بهداشتی و درمانی باید احیا شود

ارسال در بهداشت

بازسازی اعتماد مردم به کادر بهداشتی و درمانی شهرستان از بازسازی مراکز درمانی مهم تر است. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، نماینده مردم در مجلس ضمن بازدید از بیمارستان شهید اشرفی همراه دکتر باقری وریاست بیمارستان و دیدار با کارکنان این مرکز درمانی، برخی اتفاقات رخ داده را موجب کمرنگ شدن اعتماد مردم به کادر بهداشتی و درمانی دانست و گفت: این اعتمادسازی باید دوباره ایجاد بشود.


سیدجواد ابطحی در ادامه از انعکاس کمبودهای بیمارستان ازجمله خرید زمین پشت بیمارستان، توسعه محوطه بیمارستان، راه اندازی بخش دیالیز و... به وی خبردادو گفت: پیگیری این موارد خواهم بودواز مسوولان می خواهم تا برای تامین این نیازها ما را یاری کنند.


وی در ادامه با اشاره به تاخیرهای پیش آمده در آماده سازی این بیمارستان، گفت: پیگیر می شوم تا بیمارستان افتتاح بشود. نماینده در پاسخ سوال خبرنگار فرصت آنلاین راجع به زمان دقیق افتتاح بیمارستان گفت: اگر دقیقش را بخواهید این بیمارستان باید سال 91 افتتاح می شد و تصور بنده این است که تا یک سال و نیم دیگر به طول خواهد انجامید. ابطحی میزان پیشرفت این طرح را 98 درصد عنوان کرد و افزود: احداث دو خانه پزشک و اورژانس هوایی از واحدهاییست که باید در این بیمارستان راه اندازی شود.


وی با تاکید بر اینکه پیگیر هستم که پیمانکار کارش را به اتمام برساند از قول اکید هاشمی وزیر بهداشت برای تهیه تجهیزات این بیمارستان خبر داد. 
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، نزدیکی خمینی شهر به مرکز استان و همچنین دید منفی برخی مسوولان به این شهرستان را عامل محرومیت خمینی شهر دانست.