حبس و ارائه خدمات درمانی رایگان به کودکان

ارسال در بهداشت

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تایید حکم متهمان پرونده بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی در دادگاه تجدید نظر خبر داد. به گزارش فرصت آنلاین احمد خسروی وفا در گفت وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین وضعیت متهمان پرونده این بیمارستان گفت: حبس صادر شده توسط دادگاه بدوی در شهرستان خمینی شهر در دادگاه تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت و نسبت به هر سه متهم پرونده مورد تایید قرار گرفت.


رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بیان کرد: نسبت به متهم ردیف اول و دوم شش ماه از 24 ماه حبس قابلیت اجرا داشته و 18 ماه به مدت یک سال تعلیق شد، متهم نفر سوم نیز سه ماه از 9 ماه حبس وی به مرحله قطعیت رسید و 6 ماه دیگر به مدت یکسال مورد تعلیق قرار گرفت.


وی همچنین اضافه کرد: همچنین مقرر گردید در طول ایام تعلیق مجازات (یکسال) روزانه حداقل به مدت 4 ساعت هر سه متهم در یکی از مراکز بهداشتی و درمانی یا درمانگاه های وابسته با طرف قرارداد کمیته امداد یا سازمان بهزیستی ترجیجا در شهر خمینی شهر و در بخش کودکان به صورت رایگان به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری بپردازند و گزارش عملکرد خود را ماهیانه به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای شهرستان خمینی شهر ارائه دهند.