سارقان مسلح بانك در اصفهان 12 دقيقه بعد از سرقت به محاصره پليس در آمدند

ارسال در حوادث

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري باند بزرگ سارقان مسلح كه صبح امروز اقدام به سرقت بانكي در شهر اصفهان كرده بودند خبر داد و گفت: اين عمليات ويژه تنها در ظرف 12 دقيقه انجام شد.


به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار" عبدالرضا اقاخاني" در گفت وگو با اين پايگاه اظهار داشت: ساعت 9 و 28 دقيقه صبح امروز چهار نفر از سرنشينان يك دستگاه خودروي سواري پژو 206 كه مسلح به دو قبضه سلاح كلاش و دو كلت كمري بودند وارد بانكي در سپاهانشهر اصفهان شده و با تهديد و شليك گلوله از گيشه و گاو صندوق بانك بالغ بر 215 ميليون تومان وجه نقد را به سرقت برده و متواري مي شوند.


وي افزود: ماموران پليس اصفهان پس از اطلاع از اين موضوع ظرف 3 دقيقه در محل حاضر و اكيپ هاي ويژه اقدام به گشت زني در سطح خيابان هاي سطح شهر پرداخته و سرانجام ظرف 12 دقيقه بعد توانستند خودروي سارقان را در يكي از نقاط شهر شناسايي و آنها را به محاصره در آورند.


اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين عمليات ماموران با سارقان درگير شده كه در اين درگيري با اقدام ضربتي و هوشمندانه ماموران هر چهار سارق مسلح دستگير و از داخل خودروي آنان وجوه نقد مسروقه به طور صحيح و كامل به همراه دو قبضه سلاح كلت و دو قبضه سلاح كلاش و تعدادي گلوله كشف شد.


سردار اقاخاني تصريح كرد: در پي دستگيري متهمان كارآگاهان پليس آگاهي در بازرسي از منازل آنان تعداد دو قبضه سلاح كلت كمري ديگر به همراه دو قبضه خشاب كلاش و چند پلاك جعلي، اسپري افشانه و شوكر و دستبند كشف شد.


به گفته فرمانده انتظامي استان اصفهان، بررسي ها نشان مي دهد سارقان مسلح دستگير شده در حدود هشت فقره سرقت مسلحانه و به عنف در استان اصفهان مشاركت داشته باشند كه تحقيقات در اين زمينه در حال انجام است.


فرمانده انتظامي استان گفت: اين عمليات به دليل اينكه در كمترين زمان از لحظه اطلاع و دريافت خبر تا لحظه دستگيري انجام يافت و در جريان عمليات نيز به هيچ يك از شهروندان آسيبي نرسيد در نوع خود بي نظير است و نشان از اقتدار و توان بالاي پليس در مقابله با مجرمان و خلافكاران دارد و يك هشداري جدي به تمامي كساني است كه قصد دارند تا امنيت مردم را به هم بريزند.