کامیون ده چرخ هفت حادثه آفرید+تصویر

ارسال در حوادث

عکاس: حسن کاظمی

IMG 6256 1

 

 

بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون ده چرخ با چند خودرو در بلوار آزادگان، هفت تصادف رخ داد و سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند. به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی خمینی شهر، در این تصادفات زنجیره ای که دیروز ساعت 14 درست مقابل تابلوی امامزاده سید محمد رخ داد، ابتدا یک کامیون ده چرخ که به سمت میدان استقلال می رفت، بر اثر لغزندگی حاصل از بارندگی به کامیون و خوروی پژو جلویی برخورد کرد و سپس با انحراف به خط مخالف، خودروی پراید و تیبا را نیز دچار آسیب کرد.

IMG 6273 1

 

IMG 6270 1

اما هوشیاری راننده اتوبوسی که به سمت میدان استقلال می رفت پس از مشاهده صحنه و عبورش از جوی کنار خیابان و توقف در جاده خاکی از به بار آمدن خسارات و مصدومیت های بیشتر پیشگیری کرد. کاظمی با تاکید بر اینکه ترافیک سنگینی ناشی از تصادف در بلوار آزادگان ایجاد شده بود، گفت: ماموران آتش نشانی با حضور در صحنه راننده پراید را که گیر کرده بود، نجات دادند و کامیون ده چرخ و خودروی پراید را که در گاردریل ها گیر افتاده بودند، با بریدن گاردیل ها آزاد کردند.

IMG 6257 1
وی ادامه داد: دو دستگاه آمبولانس 115 و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر خمینی شهر راننده پراید، سرنشین صندلی جلو و همچنین راننده تیبا را که دچار مصدومیت شده بودند، به بیمارستان منتقل کردند.

 IMG 6268 1