شب شلوغ خمینی شهر آرام گذشت

ارسال در حوادث

در شب چهارشنبه پایان سال تعدادی از شهروندان طبق یک سنت قدیمی مراسمی را برگزار کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، تمرکز این مراسم در منطقه عمومی لادر بود. به گفته مسوول روابط عمومی شهرداری خمینی شهر با توجه به تجارب سال های قبل که مردم به طور خودجوش در این منطقه مراسم را برگزار می کردند، جلسه ای در فرمانداری برقرار شد تا دستگاه های مختلف برای مدیریت این مراسم با همدیگر همکاری کنند.مهدی شیری افزود: بر این اساس نیروهای شهرداری، آتش نشانی، فوریت های پزشکی، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در منطقه لادر حضور یافتند. وی گفت: خانواده ها از ساعت 7 شب در منطقه حضور یافته و تا 12 شب دور هم جمع بودند. گچکار مدیر برنامه های عمرانی لادر هم دراینباره گفت: خوشبختانه علیرغم تبلیغات منفی، خیلی از خانواده ها با نظم و ترتیب در منطقه حضور یافتند و هر خانواده به طور مستقل و خانوادگی برنامه های خود را اجرا کردند و ما شاهد بروز هیچگونه حادثه یا تخریب نبودیم بلکه خمینی شهری هایی که تا این لحظه تغییر چهره لادر را مشاهده نکرده بودند به ما مراجعه و تشکر می کردند.
مرکز فوریت های پزشکی 115 نیز دراینباره گفت: خوشبختانه به دلیل رعایت نکات ایمنی ورعایت اصول شهروندی مورد خاصی گزارش نشد و در منطقه لادر هم حادثه ای نداشتیم.
آتش نشانی خمینی شهر هم اعلام کرد که حادثه ای در کل شهر به ویژه در لادر علی رغم حضور زیاد مردم نداشتیم و شب بی حادثه ای را پشت سر گذاشتیم.
گفتنی است تخمین زده می شود حدود 20 هزار نفر از شهروندان در این منطقه حضور یافته بودند، وبه دلیل نبودن زیر گذر مناسب در جاده کمر بندی خودروها که از شهر قصد ورود به منطقه راداشتند دچارمشکل بوده وگاه صف آنها تا مقابل دانشگاه جهادکشیده می شد.