افزایش ۵ برابری فوتی‌های ناشی از تصادفات در خمینی‌شهر

ارسال در حوادث

n00046031-b تکنسین€Œهای فوریتهای پزشکی شهرستان خمینی شهر در ۶ ماه نخست سال جاری در ۲ هزار و ۳۲۱ ماموریت تصادفی حضور یافته€Œاند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۳۰ درصد افزایش مواجه بوده است.

مسئول امور پایگاه€Œهای اورژانس پیش€Œبیمارستانی خمینی€Œشهر با اعلام این مطلب گفت: تکنسین€Œهای فوریتهای پزشکی شهرستان خمینی شهر در ۶ ماه ابتدای سال جاری به ۶ هزار و ۵۹ ماموریت اعزام شده€Œاند که از این تعداد سه هزار و ۲۲ مورد تصادفی و ۲ هزار و ۸۸۰ مورد غیر تصادفی بوده است.
محسن رحمتی، با بیان اینکه تعداد فوتی€Œهای€Œ ناشی از حوادث تصادفی شهرستان خمینی شهر در ۶ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ برابر افزایش یافته است، افزود: تکنسین€Œهای فوریتهای پزشکی این شهرستان در ۶ ماه ابتدای سال ۸۹ موفق شدند تعداد ۱۰ احیای موفق را به نام خود ثبت کنند که این تعداد در مدت مشابه امسال با ۳۰ درصد افزایش به ۱۳ مورد رسیده است.
وی با بیان اینکه شهرستان خمینی€Œشهر در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۹ مورد حادثه ویژه داشته که تعداد ۲ مورد آن مربوط به حوادث غیر€Œتصادفی و ۱۷ مورد حوادث تصادفی بوده است، تصریح کرد: تعداد کل ماموریت€Œهای اورژانس (۱۱۵)، ماموریت€Œهای تصادفی و غیر تصادفی این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب با ۱/۲۹، ۲/۳۰ و ۲/۳۳ درصد افزایش مواجه بوده است.
مسئول امور پایگاههای اورژانس پیش€Œبیمارستانی خمینی€Œشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان با ۶ پایگاه اورژانس پیش€Œبیمارستانی، یک اتاق فرمان و ۸ دستگاه خودروی آمبولانس در حال ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به امداد€Œخواهان است.