فاجعه ای دیگر در جاده مرگ

ارسال در حوادث

tasadf900614tasadof-bجاده مرگ که از سوی بعضی رسانه ها به عنوان «قتلگاه خمینی شهر» معروف شده است باز هم حادثه آفرید. شب گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یک کامیون در بلوار آزادگان 2 نفر کشته و 3 نفر به شدت زخمی شدند.

 

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، خروج ناگهانی یک دستگاه پژو از مسیر حرکتش باعث برخورد خودروی مذکور به یک دستگاه تاکسی سمند و یک کامیون شد.

 

در این حادثه راننده پژو در دم جان باخت و علی رغم تلاش فراوان نیروهای امدادی و آتش نشانی برای نجات و احیای یکی از مسافرین تاکسی، شخص مذکور در مقابل دیدگان ناظرین جان به جان آفرین تسلیم کرد. راننده تاکسی و دو مسافر دیگر تاکسی به بیمارستان انتقال داده شده اند که حال دو نفر از این سه نفر وخیم اعلام شده است.

لازم به ذکر است به دليل عدم توافق مسؤولان سپاه صاحب الزمان اصفهان و  اداره كل راه و شهرسازی استان بر سر قيمت قطعه زميني كه در محدوده جاده مزبور واقع شده و در اختيار پادگان شهيد مؤذني است، ادامه احداث جاده کمربندی با مشکل روبروست و این جاده مسدود مانده است و لذا کامیونها برای طی مسیر از بلوار آزادگان استفاده می کنند که هر هفته باعث خسارات جانی و مالی می شود.

گفتنی است سال گذشته استاندار اصفهان برای حضور در خمینی شهر از این جاده عبور کرده بود. وی در جلسه شورای اداری عبور و مرور کامیون را برای خودروهای شخصی وحشتناک خواند.

گزارش تصویری این حادثه در این لینک ببنید.

با توجه به تصاویر قربانیان، کودکان و افرادی که دارای بیماری های قلبی و صرع هستند از دیدن این تصاویر خودداری نمایند.