دستگیری سارق منزل با 300 میلیون ریال اموال مسروقه در خمینی شهر

ارسال در حوادث


فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه به ارزش سیصد میلیون ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی جعفری نژاد در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های منزل در سطح شهرستان خمینی شهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند یک نفر از سارقان حرفه ای را که در امر سرقت منزل فعالیت داشته، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی طی بازجویی های پلیسی صورت گرفته به بزه انتسابی خود سرقت از منازل اعتراف کرد.
سرهنگ جعفری نژاد در خاتماه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به شهروندان توصیه کرد: 1- در زمان عزیمت به مسافرت بهتر است منزل خود را به شخص امین بسپارند و کلید منزل را در دسترس و اختیار افراد غیر مطمئن قرار ندهید 2- از روشن گذاشتن مداوم لامپ منزل خودداری شده و تا حد امکان از تایمر جهت روشنایی استفاده شود. 3- اگر به تازگی دسته کلید منزل خود را گم کرده اید؛ سریعا نسبت به تعویض قفل های خانه اقدام کنید. 4- سارقان حرفه ای از محل های احتمالی نگهداری و اختفاء طلا و جواهرات و وجوه نقد اطلاع دارند؛ لذا لازم است در هنگام ترک منزل آن ها را به افراد امین یا به صندوق امانات موسسات معتبر بسپارند 5- از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناخته و غیر مطمئن پرهیز نمایید. 6- برای منزل خود از سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت استفاده کنید.