پزشک نمونه خمینی شهر درگذشت

ارسال در حوادث

دکتر گیتی معطری پزشک نمونه کشوری که 24 سال در خمینی شهر به طبابت مشغول بود، به علت ابتلا به سرطان سینه دیروز عصر در بیمارستان الزهرا (س) درگذشت. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، زنده یاد دکتر معطری پزشکی بسیار مردمی و خوش اخلاق بود که به دلیل حسن خلق بالا و رعایت موازین قانونی و برخورداری از روحیه ایثار در سال 90 به عنوان پزشک نمونه کشوری شناخته شد. رییس نظام پزشکی شهرستان این پزشک را بسیار مردمی و بااخلاق معرفی کرد و گفت: مواقعی بود که این ایشان با داروخانه ها قرارداد می بست که بیماران بی بضاعت بتوانند داروهای خود را رایگان دریافت کنند. دکتر بنی هاشمی افزود: این پزشک بااخلاق هم وظایف حرفه ای و هم وظایف خانوادگی خود را به خوبی انجام می داد.

MOATARY
به گزارش فرصت آنلاین، دکتر معطری که به طبابت در مطب خصوصی خود اکتفا کرده بود شهریور 90 در گفتگو با نشریه فرصت گفته بود: دوست ندارم استخدام جایی باشم چراکه در این صورت خیلی وقت ها مجبورم کیفیت را فدای کمیت کنم اما حالا برای هر بیمار یک ربع ساعت وقت می گذارم. خیلی وقت ها هیچ دارویی برای بیمار تجویز نمی کنم چون متوجه می شوم که فقط به یک مشاوره نیاز دارد.


وی همچنین گفته بود: مردم خمینی شهر قدرشناس و غریب نوازند و من هر جا لازم باشد مثل شیر، از خمینی شهر دفاع می کنم.


گفتنی است این پزشک 54 ساله که نزدیک به 10 سال با بیماری سرطان جنگید با وجود اینکه اصالتا بروجردی و ساکن اصفهان بود اما به دلیل علاقه و ارادتی که به مردم این شهر داشت، نزدیک به 24 سال در خمینی شهر طبابت کرد و بنا به خواسته خود در آرامستان درب سید دفن خواهد شد.


مراسم ترحیم وی نیز جمعه پنجم شهریور صبح و عصر در مسجد لادره برگزار می شود و مراسمی نیز توسط سازمان نظام پزشکی شهرستان بعدازظهر پنج شنبه یازدهم شهریور در مسجد هاشمیه برگزار می گردد.