دشمن از انسجام و اتحاد ملی ما ناراحت است

ارسال در در شهر

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عباس رحیمی در خطبه نماز جمعه خمینی شهر با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد مشکل و تنش زائی در جامعه ماست، گفت: در شرایط کنونی دشمن قصد دارد از کاه یک کوه علیه نظام و آرمان انقلاب درست کند.


وی اضافه کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری و مسئولین نظام، همه اقوام کشور قابل احترام  و برابرند و هیچ گونه تبعیضی بین اقوام کشور ما وجود ندارد.


امام جمعه خمینی شهر با اشاره به حوادث اخیر آذربایجان گفت: دشمن به دنبال آن است از یک کلمه، فیلم و  سخنانی که حتی ممکن است ارتباطی به هم نداشته باشد برای برهم زدن و ایجاد اختلاف در کشور استفاده کند و تا جنگ قومیتی را در کشور ایجاد کند.


وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به گذشته هوشیار و آگاه باشند تا بین اقوام اختلاف بوجود نیاید گفت: مردم ما باید مراقبت باشند طعمه نفشه های دشمنان قرار نگیرند و مورد سوء استفاده قرار گیرند ، و بدون تحقیق و اطلاع به پیاده شدند نقشه های دشمنان کمک نکنیم.


امام جمعه خمینی شهر گفت: وزارت ارشاد و مسئولین فرهنگی کشور اجازه ندارند بدون اجازه از مراجع عظام بعضی از برنامه های را در کشور اجرا کنند.
وی گفت: با کسانی که قصد دارند به اسم کار فرهنگی برنامه های ضد فرهنگی اجراء کنند برخورد خواهد شد.


امام جمعه خمینی شهر تاکید کرد: اجازه برگزاری کنسرت های موسیقی در شهرستان نمی دهیم، اجازه نمی دهیم به بهانه شادی برنامه های با فرهنگ دینی و مذهبی ما تناسب ندارد در شهرستان اجرا شود.


وی با تاکید براینکه مسئولان فرهنگی و مذهبی باید حفظ سلامتی فضای فکری و مذهبی جامعه و مردم اهمیت دهند گفت: روحانیت مسئولیت دارد دین مردم و جامعه را حفظ و نگهداری کنیم .


امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: اگر هیچکس متولی حفظ دین در کشور و جامعه نباشد روحانیت بصیر و آگاه متولی حفظ دین مردم کشورخواهد بود باید مسئولان و از جمله مسئولان وزارت ارشاد کشور و استان در این بخش باید تابع روحانیت باشند.


وی با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا میکروب فساد و گناه را در جامعه ما تقویت و گسترش دهند گفت:امروز جامعه ما و نسل امروز ما در معرض میکروب و ویروسهای فرهنگی دشمن قرار دارند و ماهوارها مرکز و منشا تولید و انتشار ویروس فساد های اخلاقی در جامعه هستند.


حجت الاسلام رحیمی گفت: مواضع و دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد مسائل فرهنگی باید بیش از این مورد توجه مسئولین فرهنگی کشورمان قرار گیرد.