حبیب رضا ارزانی مدیر کل ارشاد شد و حجت‌اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی

ارسال در در شهر

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی به عنوان مدیر کل ارشاد اصفهان معرفی شد. به گزارش فرصت آنلاین روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اعلام کرد، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی گردید.


پیش از این حجت€Œ الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان اصفهان بود. سوابقی همچون نماینده فرهنگی تبلیغی جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل، مدیر مرکز آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اصفهان، مسوول منطقه اقیانوسیه و ژاپن اداره کل اعزام مبلغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس دبیرخانه ادیان توحیدی استان اصفهان و رییس دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان اصفهان ازدیگر مسولیت هایی است که در پرونده کاری نامبرده به چشم می خورد.
در همین حال خبرگزاری صدا و سیما ی مرکز اصفهان گزارش داد، با صدور حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، حجت اله غلامی به سمت مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد.


در این حکم آمده است: «در انجام این ماموریت ضروری است، قوانین، سیاست€Œ ها، آیین نامه€Œ ها و دستورالعمل€Œ های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم، به دقت اجرا شود.
در بخش دیگری از حکم وزیر خطاب به مدیر کل جدید نوشته است: به خصوص در نگهداری راه€Œ ها و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان مراقبت ویژه به عمل آورید. همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در راس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان را در دستور کار قرار دهید. وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده علاوه بر این جنابعالی مسوولیت هماهنگی تمام واحدهای تابعه وزارتخانه را در آن استان برعهده خواهید داشت.»


در حالی که حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، باحضور در اداره کل راه و شهرسازی حجت اله غلامی را به سمت مدیرکل جدید راه و شهر سازی استان اصفهان منصوب کرد، مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فردا از ساعت 8 الی 10صبح در هتل آسمان اصفهان با حضور وزیر ارشاد و مسوولان محلی و میهمانان و خبر نگاران برگزار خواهد شد.