بیشترین اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان‏، کاشان،خمینی شهر، شهررضا و شاهین شهر

ارسال در در شهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمد حسن قائدیها، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به راه اندازی 40 ستاد اسکان مسافرین در 40 ناحیه آموزش و پرورش استان اصفهان اظهارداشت: از پایان سال 93 امر اسکان مسافرین نوروزی در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش استان اصفهان صورت گرفته است.
وی افزود: بیش از 113 هزار نفر مسافر در قالب بیش از 27 هزار خانوار از آغاز کار اسکان مسافران تاکنون در مدارس استان اصفهان در مراکز وابسته به آموزش و پرورش استان اسکان داده شده اند.
قائدیها با اشاره به اینکه اسکان در شهر اصفهان€، کاشان،خمینی شهر، شهررضا و شاهین شهر بیش از سایر نقاط استان بوده است، اضافه کرد: بیش از 17 هزار نفر از کل مسافران اسکان یافته در مدارس شهر اصفهان اسکان داده شده اند.
وی یادآورشد: اماکن اسکان برای مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی پیش بینی شده که توسط ستاد های اسکان مستقر در کل استان مدیریت می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: مهمان نوازی و رعایت اخلاق و ادب اسلامی و انسانی در برخورد با مسافرین مورد اهتمام ستاد اسکان مسافرین نوروزی است و برتامه های فرهنگی نیز در فضاهای اسکان مانند برپایی سفره هفت سین، پیش بینی برنامه های فرهنگی برای مسافران، معرفی ظرفیت های استان از جمله ظرفیت گردشگری و مواردی از این قبیل نیز انجام می شود.