شنیده ها

ارسال در در شهر

shanide- مستندي براي خميني شهر

- آبروریزی بیخودی!

 

- هر دم از این باغ...

 

مستندي براي خميني شهر

به دنبال مصاحبه فرصت با مهندس کلباسی مدیرکل صداوسیمای اصفهان و وعده وی مبنی بر ساخت مستندی پیرامون آیت ا... جبل عاملی، هفته گذشته گروهی مستندساز عازم خمینی شهر شدند تا با جمع آوری زندگینامه و خاطرات پیرامون شخصیت این فقیه متالّه، مقدمات تهیه مستند زندگینامه ایشان را فراهم کنند. قرار است این مستند در 22 اسفند و به مناسبت 23 امین سالگرد این عالم ربانی پخش گردد. در سال های اخیر، این اولین باری است که مستندی پیرامون علما و بزرگان خمینی شهر تهیه می گردد. گفتني است تيمي كه براي اين كار تعيين شده حرفه اي است و اميد زيادي مي رود كه مستندي درخور نام آن عالم فرزانه تهيه گردد.

آبروریزی بیخودی!

سرانجام بعد از 10 ماه تعلیق، شورای اصغرآباد از 18 اتهام وارده مبرا گشته و پس از ابلاغ حکم توسط فرمانداری، این شورا می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. از جمله مهمترین دستور جلسات این شورا، انتخاب شهردار برای شهر اصغرآباد است.

هر دم از این باغ...

باران های ماه گذشته خسارات زیادی به ساختمان نیمه کاره بیمارستان منظریه وارد نمود. علت این امر، عایق نبودن این ساختمان اعلام شده است.

تصميم جدید دانشگاه آزاد/ همایش بی همایش، میزگرد داریم!

پس از وعده های متعدد مسوولان پیرامون همایش الحاق، قرار است جلسه الحاق خمینی شهر به اصفهان ششم بهمن ماه برگزار گردد. تنها پنج مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردیده است و از نکات جالب این جلسه آن است که برخلاف وعده های داده شده، این جلسه در حد یک همایش برگزار نمی شود و فقط به تشکیل یک میزگرد آن هم بدون حضور عموم مردم اکتفا شده است. پیش از این دکتر خلیفه سلطانی رییس دانشگاه آزاد در مصاحبه با فرصت وعده داده بود این جلسه به صورت همایش و با هر تعداد مقاله برگزار خواهد شد.