اندر آثار افزودنی ها

ارسال در در شهر

nishkhandتو ساندویچ هفته از 16/7/90 الی 23/7/90 که برای دوستان آماده خور درست کردیم نوشتیم که یه افزودنی تلخ و ناگوار هم این ساندویچ دارد که همه می دانید حالا همان دوستان و کاربران یه کمی بیشتر آماده تر می خواهند.

اون افزودنی مراسم اعدام بود که ما آشپزها که تازه از نوع آشپز ساندویچی هم هستیم از آثار افزودنی ها چیزی نمی دونیم و اصولاً ما آشپزیم و با مرده شورها وجه مشترک داریم به هر حال خاصیت مواد را نمی دونیم، انتظار بیخودی از مانداشته باشید، ما که از همه علوم و فنون بهره نداریم تازه اگر دقت کنید بعضی چیزها دیگه اصلاً دست ما نیست، ما مواد را از بازار می خریم یا برامون می خرند، مثلاً زیتون می خرند سیاهه، اما آیا اونا با ماده شیمیایی رنگ کردن یا واقعاً سیاهه مانمی دونیم پس در واقع ما بی گناهیم.

تازه اگر افزودنی بریزند روی ساندویچ که دیگه اساساً چیزی سر در نمی یاریم، افزودنی ها همین جوری مرموزند، مجاز و غیر مجاز دارند، کسی از کار و خواص اونا سر در نمی یاره، ما که جا خود داره، اما خب وقتی مصرف شد اگر عوارض آن سریع ظاهر بشه از طریق مشاهده یه چیزایی می شه فهمید و در مورد اخیر هم یواشکی ما دور و بر خودمون را نگاه کردیم و فهمیدیم مردم در مقابل او ن افزودنی هر دسته آنها یه نوع واکنش نشان دادند.

اونا که سرشون حساس بود سر درد گرفتند

اونایی که سرشون و یه جاهایی دیگه از بدنشون حساس بود سر درد و سر گیچه گرفتند.

اونایی که چشمشون حساس و بادامی بود چند ریشتر چشمهای اونا گشاد شد و چیزی نمونده بود از کاسه بیرون بزنه

اوناییکه دلشون حساس بود دچار سردل و تهوع و غیره شدند

اونایی که فک حساس داشتند یعنی اصحاب فک، فک اونا رفت رو درجه اتوماتیک و آنقدر بالا و پایین رفت که فک درد گرفتند در ضمن تخمه هم تو شهر کمیاب شد و گران

اونایی که شخصیت ناپایدار داشتند دچار دوگانگی شخصیت شدند

اونایی که دمدمی مزاج بودن هم تو عروسی بودند هم تو عزا رفیق دزد بودند و شریک قافله

عده ای که دچار مشکلات زمینه ای رفتاری بودند افزودنی چنان روی آن ها اثر کرد که گیج زنان تو برخی مجالس و محافل سر و کله شان پیدا شد.

اما یه اثر قابل توجه و جدید از افزودنی ها تو این ماجرا کشف شد و اون اینکه معلوم شد افزودنی ها می تواند آدم را ابن الوقت و فرصت طلب و توهمی کند، به نحوی که افرادی تو شهر پیدا شدند و برای اینکه اعتبار خود را افزایش دهند ادعا کردند که خیلی از گره های به وجود آمده را آنها باز کردند و اساساً اگر آنها و چاره اندیشی آنها نبود معلوم نبود چه به سر مردم می رفت.

اگر شما هم اثر افزودنی مذکور را در خود و دیگران به نوعی دیگر یافته اید خبر بدهید تا به بانک اطلاعات افزودنی ها اضافه کنیم.