"مجمع دانشجویان خمینی شهری دانشگاه صنعتی" احیا می شود

ارسال در در شهر

دانشجویان خمینی شهری دانشگاه صنعتی به منظور احیای "مجمع دانشجویان خمینی شهری" این دانشگاه ضیافت افطاری برگزار کردند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، واپسین روزهای ماه مبارک رمضان فرصتی شد تا تعدادی از دانشجویانی که سعی دارند خمینی شهر را آنطور که هست به همگان معرفی کنند نه آنگونه که دیگران می گویند، درصدد برآمدند تا یکبار دیگر مجمع دانشجویان خمینی شهری را فعال کنند تا در درجه اول این شهر را که فرهنگ و تمدنی به بلندای تاریخ دارد به دانشجویان بومی بشناسانند و در گام بعدی پای دانشجویان سراسر کشور را که در دانشگاه صنعتی به تحصیل مشغولند به این شهر بگشایند. معرفی مشاهیر خمینی شهر در قالب برگزاری نمایشگاه، معرفی اماکن گردشگری از طریق نقشه و کتابچه راهنما و برگزاری تورهای خمینی شهر گردی، معرفی مراکز خرید خمینی شهر به دانشجویان و... از جمله فعالیت هاییست که قرار است در این مجمع به آن پرداخته شود.

 photo 2017 06 28 13 00 13
بر اساس همین گزارش تعداد 250 نفر اعم از دانشجویان خمینی شهری، مسئولان دانشگاه و برخی مسئولان شهرستان روز دوم تیرماه با گردهمایی در تالار آپادانا نخستین گام های احیای این مجمع را برداشتند و اعضای اصلی آن را انتخاب کردند.

photo 2017 06 28 13 00 30
گفتنی است در این مراسم که با برپایی نماز جماعت همراه بود، دکتر ابطحی معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی به ایراد سخن پرداخت. هزینه این مراسم نیز با کمک خیّران خمینی شهری از جمله "حاج امید محب محمدی" تامین شد. 

کانال تلگرامی مجمع دانشجویان خمینی شهری دانشگاه صنعتی:  @ iutkh                                                               photo 2017 06 28 13 00 22