آب به شهرک برق و الکترونیک رسید

ارسال در در شهر

به مناسبت یوم اله 22 بهمن و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان آب و فاضلاب شهرستان چندین طرح را شروع و یا به بهره برداری رساند. به گزارش خبرنگارفرصت آنلاین، شروع عملیات اجرایی مرحله دوم آبرسانی 600 میلی متری در خیابان شهید فهمیده و بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرک برق و الکترونیک از جمله این طرح ها بود.
مرحله دوم خط انتقال آب شهرستان به طول 2500 متر و با اعتبار 2میلیارد تومان می باشد که از محل اعتبارات سازمان آب تامین و در نظر گرفته شده است.
این طرح حدود 30 هزار انشعاب را تحت پوشش قرار خواهد داد و مشکلات محلات خوزان، اندان، فروشان، شهید منتظری، جوی گاردر و جوی آباد را مرتفع خواهد نمود.
سیدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس در این آیین گفت: معضل 40 ساله حذف ایستگاه پمپاژ دستگرد از جمله طرح های شاخص شهرستان می باشد که انشااله تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
وی افزود: طرح دیگری که به اتمام رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت خط انتقال آب مقابل پارک پیروزی بود.
ابطحی گفت: ان شااله در سال آینده شاهد شروع عملیات اجرایی فاضلاب کوشک و اصغر آباد خواهیم بود. همچنین طرح آبرسانی به شهرک برق و الکترونیک با خروجی 6 لیتر در ثانیه برای شهرک الکترونیک و بقیه شهرک ها کافی نیست و سازمان آبفا باید از هم اکنون موضوع را در دستور کار قرار دهد.

گفتنی است عملیات آبرسانی به شهرک برق و الکترونیک 40 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.