نشست مشترک نماینده مجلس با شورای شهر و شهردار درچه

ارسال در در شهر

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر و شهردار درچه تشکیل جلسه داد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، رییس شورای شهر درچه در این نشست خواستار حل مشکلات ترافیکی، توسعه مراکز انتظامی و بهبود وضعیت بهداشت و درمانی درچه شد. جزینی در همین رابطه از ابطحی خواست که برای راه اندازی حلقه چهارم کمربندی  و همچنین افزایش مراکز انتظامی درچه به دو پاسگاه با نهادهای مربوطه وارد گفتگو شود. وی در ادامه از نماینده مجلس خواست تا شهرداری درچه را نیز در تکیمل طرح های نیمه تمام از جمله باغ بانوان یاری نماید.

شهردار درچه نیز در این نشست گزارشی از وضعیت اداری مالی شهرداری، طرح های اجرا شده توسط شهرداری، اقدامات انجام شده در رابطه با بهسازی بافت فرسوده و... ارائه داد. محمودی همچنین با تاکید بر مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف به همکاری های شهرداری با دیگر نهادها از جمله امور آبفای استان و شهرستان اشاره کرد.


بر اساس همین گزارش، سیدجواد ابطحی از شورای شهر درچه خواست تا درخواست هایشان از دستگاه های مختلف را به صورت مکتوب تنظیم کنند تا وی آنها را در مرکز استان یا در وزاتخانه پیگیری نماید.