جوایز برگزیدگان جشنواره مدهامتان اهدا شد

ارسال در در شهر

به مناسبت ایام ا... فرخنده دهه فجر مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره «مدهامتان» روز یکشنبه 18/11/1394 همراه با نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد الشهداء گلزار اندآن برگزار شد.


به گزارش فرصت آنلاین در مراسم اهدای جوایز، ابتدا قاری نوجوان و برگزیده شهرستان مهدی شیروی به تلاوت آیات نور پرداخت و در ادامه امام جماعت مسجد الشهداء طی سخنانی به اهمیت قرآن اشاره کرد.


در ادامه مراسم محمد حسین رضایی از اعضای کانون سید الشهدا(ع) به هنرنمایی پرداخت و دو سرود، یکی به نام «چراغ شب» در وصف مولا امیرالمؤمنین(ع) و دیگری «شهادت تاریخ» درمورد خمینی شهر خواند.


در ادامه به افراد برگزیده در مرحله شهرستانی جشنواره «مدهامتان» از طرف اداره ارشاد شهرستان هدایایی اعطا گردید. مراسم با برپایی جلسه صوت و لحن هفتگی استاد تربتیان ادامه پیدا کرد و به پایان رسید.


گفتنی است دهمین جشنواره بزرگ قرآن با نام «مدهامّتان» ویژه خواهران و برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری در 7 رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتيل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در دو رده سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال برگزار €Œگردید.


در مرحله شهرستانی جشنواره «مدهامّتان» که در مسجد الشهدای گلزار اندآن با داوری استاد سید حبیب ا... تربتیان، استاد سید علی موسوی زاده و حجت الاسلام علیرضا عمادی انجام شده بود، 50 نفر از برادران عضو کانونهای فرهنگی هنری مساجد شرکت کردند.