اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان خمینی شهرمشخص شدند

ارسال در در شهر

جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان خمینی شهر با حضور بدیهی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان به همراه جمعی از معاونین دیروز با تاخیر 1.5 ساله در سالن مرکز تحقیقات انجام شد.
بدیهی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به لزوم بهره وری و توجیه اقتصادی شرکت تعاونی به همکاری اعضای هیئت مدیره تاکید کرد و در ادامه با انتقاد از روند رای گیری گفت: باید صندوق خالی به اعضا نشان داده شود تا شک و شبه ها از بین برود.
هاشم جان نثاری رئیس هیئت مدیره با بیان گزارش عملکرد شرکت در دوره گذشته، تورم به خصوص در سال¬های 90 و 91، رکود در زمان کنونی وپرداخت 3 درصدی ارزش افزوده همزمان با آغاز به کار شرکت و افزایش آن به 9 درصد در سال جاری را از مشکلات تعاون برشمرد و یادآور شد که سهم پرداختی شرکت در ارزش افزوده به ترتیب برابر با 33، 62، 45 و 88 میلیون تومان در سال های 90 تا پایان سال 93بوده است.
وی فکر فروش اقساطی قبل از اقدام دولت تا سقف 12 میلیون تومان و پرداخت حداکثر 23 ماهه را از جمله اقدامات موثر شرکت تعاونی برشمرد که با توجه به سهم 700 میلیونی خرید و فروش یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی در سال 93 به صورت اقساطی نشان از استقبال از این روش دارد.

وی گفت: در هیئت اخیر به غیر از حسابدار، همه فرهنگی و از اعضا بودند و سهم امسال شرکت بدون افزایش قیمت 150 هزار تومان است که به صورت نقدی و قسطی به فروش می¬رسد.
جان نثاری با گلایه از دارایی 151 میلیون تومانی شرکت که تحت نظر اتحادیه اصفهان است از هزینه تقریبا 88 میلیونی شرکت در سال گذشته خبر داد که برای حقوق کارکنان و پرداخت قبوض و موارد دیگر خرج شده است.
این تعاونی که سه هزار و 500 نفر عضو دارد، دیروز با حضور کم اعضا و با حاشیه های زیاد رای گیری را پشت سر گذاشت که تعداد برگه های رای 223 نفر بود که 206 عدد از آن ها صحیح شمرده شد.
از حاشیه های این مراسم شروع رای گیری از اول مراسم بدون نشان دادن صندوق خالی رای بود که با اعتراض حضار و رییس اداره روبه رو شد. اعضای هیئت مدیره جدید ازمیان 29 نامزد هیات مدیره و 9 نفر نامزد بازرس به شرح زیر است:
هاشم جان نثاری ، معاون دبستان دکتر حسابی با 97 رای
عبدالرسول عمادی، معلم مقطع پنجم مدرسه حاج امید و مسئول کانون صنفی و عضو هیئت مدیره وام ضروری اداره با 93 رای
مصطفی پریشانی، بازنشته اداره و عضو هیئت امنای مسجد سرپل دوشنبه بازار با 92 رای
علیرضا محمدی فرد، دبیر هنرستان شهید رجایی و عضو هیئت مدیره وام ضروری اداره با 69 رای
نجف علی عمادی، مدیر مدرسه متوسطه اول مهاد با 47 رای
آقایان نعمت الله بهادر، سید مهدی دیباج و علی کیانی خواه به عنوان بازرسان جدید نیز انتخاب شدند.
اعضا در اولین جلسه خود رییس، معاون و منشی را با رای خود انتخاب می¬کنند.
آقایان هاشم جان نثاری و مصطفی پریشانی به عنوان اعضای سابق و آقایان نعمت الله بهادر و سید مهدی دیباج از بازرسان هیئت قبلی هستند.