حکم مسئولیت امام جمعه خمینی‌شهر تمدید شد

ارسال در در شهر

با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان حکم مسئولیت امام جمعه خمینی€Œ شهر برای مدت سه سال تمدید و تنفیذ شد. به گزارش فرصت آنلاین به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت€ Œالاسلام محمدرضا صالحیان دیروز در جمع هزاران نفر از نمازگزاران جمعه خمینی شهر گفت: جا دارد از طرف مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان خمینی€Œ شهر از مقام معظم رهبری برای تنفیذ حکم آیت€Œ الله عباس رحیمی به عنوان امام جمعه خمینی€ Œشهر تقدیر و تشکر کنم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه خمینی €Œشهر یکی از شهرستان €Œهای مهم کشور از نظر اعتقادی و سیاسی است، بیان کرد: مسئولیت آیت €Œالله رحیمی به عنوان امام جمعه خمینی €Œشهر برای یک دوره جدید تمدید شد.

وی با بیان اینکه امام جمعه خمینی €Œشهر یک مؤلف و نویسنده کتاب دردشناسی است، گفت: کتب منتشر شده از امام جمعه خمینی€Œ شهر همه اقشار جامعه را تحت تأثیر و پوشش قرار می€Œ دهد.

صالحیان با اشاره به شور و علاقه مردم خمینی €Œشهر به خاندان عصمت و طهارت گفت: در طول سال دلارهای آمریکایی برای سرقت و هجمه به دین و اخلاق، حجاب و عفت جامعه هزینه می€ Œشود ولی عزاداری در ماه محرم و صفر هر چه به سرقت رفته به جای خود بر می€Œ گرداند و اثرات دلارهای آمریکایی را خنثی می€Œ کند.

وی با بیان اینکه مردم خمینی€ Œشهر باید قدردان روحیه ولایت€Œمداری و انقلابی خود باشند، تصریح کرد: تاریخ خمینی €Œشهر نشان داده این شهرستان صادر کننده شخصیت €Œهای بزرگ علمی، مذهبی و عالمان بزرگی همچون آیت €Œالله اشرفی اصفهانی، نواب صفوی، فیض الاسلام و معرفت بوده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه هیئت€Œ های€Œ مذهبی و مساجد خمینی€ Œشهر باید زمینه€ Œساز توانمندسازی نیروی€Œ های انسانی جدید باشند، گفت: مردم خمینی€Œ شهر باید عظمت و جایگاه شهر خود در پرورش نیروهای مذهبی و انقلابی آگاه و قدردان باشند.

وی با تأکید بر اینکه نماز جمعه جایگاه فرهنگی ویژه €Œای در حفظ دین و معنویت را در جامعه دارد، گفت: هیئت €Œهای مذهبی قرارگاه و کلانتری فرهنگی شهر محسوب

می€ Œشوند و باید از سرقت حیا و عفت جامعه و جوانان جلوگیری کند.

صالحیان با بیان اینکه خمینی €Œشهر به عنوان حسینیه جهان اسلام مطرح است و باید قدردان این جایگاه عظیم باشیم، تصریح کرد: باید با انسجام، وحدت و با حضور

باشکوه€ Œتر در نماز جمعه و حمایت از ائمه جمعه و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم.

وی با اشاره به روحیه ولایی و انقلابی مردم خمینی €Œشهر گفت: انتظار ما از حسینیه ایران پرورش و تولید نیروی انسانی برای حفاظت از آرمان€Œهای انقلاب، پاسداری و حراست از خون شهدا و مواضع مقام معظم رهبری است.