بهروز گلی به عنوان مربی تیم ملی ووشو انتخاب شد

ارسال در در شهر

بهروز گلی ووشو کار 28 ساله خمینی شهری از ابتدای اردیبهشت به عنوان مربی تیم ملی در بخش آقایان برای شرکت در مسابقات آسیایی چین 2015 انتخاب شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، گلی همچنین سال 93 به عنوان مربی دوم کشور در این رشته شناخته شده بود.


وی که از 20 سالگی و پس از چند سال کار در رشته ژیمناستیک به دنیای ووشو پا گذاشت، پس از کسب چند رتبه قهرمان کشوری به دلیل مشکلاتی که در پی یک تصادف برایش پیش آمد به ناچار بازی را کنار گذاشت و خیلی زود وارد عرصه مربیگری شد. گلی در عرصه مربیگری تالو بسیار خوش درخشید به گونه ای که موفق به تربیت ووشوکارانی شد که در مسابقات جهانی پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند.

behroz goli
از این شاگردان می توان به زهرا کیانی قهرمان جهان در رده نوجوانان، منیره پناهی نایب قهرمان جهان در رده نونهالان، فاطمه جزینی نفر چهارم جهان در رده نونهالان و محمدعلی مجیری نایب قهرمان آسیا در رده نوجوانان اشاره کرد.


بهروز گلی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت نفر از ووشوکاران خمینی شهری در اردوی تیم ملی حضور دارند، خمینی شهر را در رده سنی جوانان (نونهال، نوجوان و جوان) قطب ووشوی استان اصفهان دانست.


وی از محمدرضا جعفری و محمدصالح کاظمی، فاطمه جزینی (نونهالان)، منیره پناهی، مینا پناهی، محمدعلی مجیری (نوجوان)، زهرا کیانی و مرجان کریمی (جوانان) به عنوان این ووشوکاران نام برد.


بر اساس همین گزارش، مصطفی و بهنام گلی برادران وی نیز از مربیان برتر کشوری و از بازیکنان لیگ برتر ووشو می باشند. همچنین بهنام گلی اولین ملی پوش خمینی شهر در بخش بزرگسالان است.


مربی تیم ملی ووشو در پایان سخنانش از دکتر علی نژاد رییس فدراسیون ووشو، کیانی رییس هیات ووشوی استان، قاسم زاده رییس هیات ووشوی شهرستان و همچنین محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان به خاطر نگاه ویژه ای که به ووشوی خمینی شهر دارند قدردانی کرد و از تمامی مربیان ووشوی استان اصفهان که در رسیدنش به این جایگاه موثر بوده اند و همچنین از مربیان تیم ملی بانوان خانم ها معماری و حاجی زاده تشکر کرد. گلی همچنین با تشکر از صرامی نماینده مجلس به خاطر دیدار با قهرمانان ووشو گفت: از ایشان برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد.