طرح «دختران آسمانی» برگزار شد

ارسال در در شهر

مسؤول این کانون در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت: طرح «دختران آسمانی» با حضور حدود 100 نفر از خواهران 14 تا 24 ساله طی دوره آموزشی پنج روزه از شنبه 18 تا چهارشنبه 22 مرداد برگزار گردید.
ناهید غفاری ادامه داد: اساتیدی مانند خانم دکتر موسوی رئیس سازمان ملی جوانان، خانم خسروی نژاد مسؤول شورای مهدویت، خانم معین و... در این دوره تدریس می کردند و مسائلی مانند روان شناسی جوان و فشارهای روحی و روانی روی جوانان و نهایتاً دستیابی به آرامش حقیقی، راه و رسم صحیح زندگی، مسائل و مشکلات و آسیبهای ماهواره و فضای مجازی، شناخت وهابیت و موضوع فلسطین را مطرح کردند.
وی افزود: جلسات هر روز از ساعت 5 عصر تا اذان مغرب در محل کتابخانه بعثت برگزار شد. نهایتاً در انتهای مسابقه پیامکی از مباحث مطرح شده انجام گرفت. برندگان در جشن میلاد حضرت معصومه(س) اعلام خواهند شد و به نفرات برگزیده جوایزی از جمله کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز فرهنگی اهدا می گردد.
مسؤول کانون در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم انشاءا... در نیمه دوم شهریورماه دوره ای با مباحثی مانند آسیبهای موبایل، ماهواره و اینترنت توسط استاد خانم جهانشاهی برگزار کنیم.
کانون فرهنگی تبلیغی حضرت معصومه(س) زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمینی شهر حدود 10 سالست که سعی نموده فقط در خصوص جوانان فعالیت و سرمایه گذاری کند. درضمن بخشی از هزینه های دوره و جوایز آن توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تأمین گردید.