رقابت 1501 نفر در آزمون‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای در خمینی‌شهر

ارسال در در شهر

اظهار کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در شهرستان خمینی‌شهر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در طول چهار ماهه نخست امسال یک‌هزار و 501 نفر بوده است.وی با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها مربوط به آزمون‌های پایان دوره یا آزمون‌های هماهنگ بوده است، اضافه کرد: آزمون هماهنگ طی دو مرحله برگزار شده است که طی چهار ماهه نخست سال این شهرستان در این آزمون‌ها به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

حمیدرضا ایگدر تصریح کرد: کار‌آموزان مراکز دولتی که در آزمون هماهنگ به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند، شامل کار‌آموزان مراکز ثابت برادران و خواهران، تیم‌های سیار شهری و روستایی، آموزش در صنایع، جوار دانشگاه و آموزش در زندان هستند.

وی با بیان اینکه طی چهار ماهه نخست امسال آزمون صنایع ساختمان و قالیبافان طی دو مرحله برگزار شده است، ادامه داد: طی چهار ماهه نخست امسال 321 نفر در شهرستان خمینی‌شهر در آزمون صنایع ساختمان و قالیبافان به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند.

ایگدر با اشاره به برگزاری آزمون ادواری در میان متقاضیان تاکید کرد: این آزمون یک مرحله برگزار شده و طی چهار ماهه نخست امسال 55 نفر در شهرستان خمینی‌شهر در آزمون ادواری به رقابت با یکدیگر پرداخته‌اند