مراکز ورزشی که جوانان عزیز حضور دارند، باید مراکز تقوا هم باشد

ارسال در در شهر

در شأن مسلمان نیست چیزهایی را جلوی چشم جوانان نمایان کند که باعث ترویج فساد گردد. شما مردم از این مغازه ها خرید نکنید. باید تحریمشان کنید، از گرانفروش کالا نخرید، از کسی که فساد ایجاد می کند، نخرید، تا مشکل حل شود.
به گزارش خبرنگار فرصت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس رحیمی در خطبه های این هفته متذکر شد: تذکر دیگر درمورد عروسیهای بعد از ماه رمضان و معضل کارناوالها است. خودتان عروسیها را کنترل کنید. نگذارید اتفاقی بیفتد که مشکلات دیگری به همراه داشته باشد. تذکری هم به مسؤولان تربیت بدنی وارد است که بیشتر مراقب سالنهای ورزشی باشند و نگذارند برخی اتفاقات رخ دهد که به صلاح نیست. مراکز ورزشی که جوانان عزیز حضور دارند، باید مراکز تقوا هم باشد و مظاهر فساد در آن ایجاد نگردد.
استاد حوزه و دانشگاه درمورد مسایل سیاسی ومناسبتها به 14 مرداد سالگرد قیام مشروطه
اوضاع فعلی غزه گروه داعش  اشاره کرد ومسایل غزه را آزمایشی برای مردم دنیا دانست و هشدار داد: مردم دنیا باید مسلمانان کشورهای اطراف را بشناسند. همه ملتها باید در مقابل اسرائیل بایستند. الحمدلـ... دنیا بیدار شده ولی متأسفانه برخی در ایران هنوز خوابند. اینها انسانیت ندارند. اینها فتنه های آمریکاییست و اگر روزی دادگاه عدل تشکیل شود باید سران آمریکا و اروپا و بعد اسرائیل را محاکمه کنند تا جواب این نسل کشی را بدهند. الان در عراق هم گروه داعش جنایت می کند. اینها مأمورند اسلام را نابود کنند. اینها را چه کس تربیت کرده؟ آمریکاییها.