بخش عمده ای از مناطق آلوده محله جوی آباد ازمعضل مواد مخدر پاک شد

ارسال در در شهر

 این طرح مردمی که با ابتکارعمل بزرگان طائفه هارون الرشیدی شروع وبا هدایت وحمایت معتمدین وهمکاری اهالی محله ادامه پیدا کرد و ازخرید وفروش وتوزیع مواد مخدر درسطح معابر اصلی و خیابانهای مجاوربا بلوارعمادسیادت ممانعت به عمل آمد، مهتمرین مناطق آلوده در خرید و مواد مخدر فروش علنی محله پاکسازی شد.
یکی ازمعتمدین محله جوی آباد بختیاری به خبرنگار فرصت گفت: سالها بود کهمعتمدین ودلسوزان و اهالی متدین محله از گسترش معضل علنی خرید وفروش مواد مخدر رنج می ببرند، با توجه به اینکه اقدامات مسئولین شهرستان واستان در برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر جوابگو واثر گذار نبود، 50 نفر ازبزرگان و معتمدین محله در یک حرکت کاملا خودجوش ومردمی وبدونه دخالت مسئولین تصمیم به پاکسازی وبرخورد با معضل مواد مخدر در محله نمودند.
وی با اشاره به حضور ونقشپررنگاقوامبختیاریدرعرصهمختلفانقلابونظام گفت: تعداد شهدا ورزمندگان وحضور موثراقوام  بختیاری محله جوی آباد در انتخابات های گوناگون در دفاع از مواضع امام راحل آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بارها به اثبات رسیده است.
 وی با تشکر از همکاری وهمراهی بزرگان ومعتمدین طائفه های مخلتف بختیاری وحمایت اهالی محله از این طرح مردمی گفت: اهالی ومعتمدین وبزرگان محله جوی اباد بختیاری بارها به روش های گوناگون ودردیدارهای خود با مسئولین استانی وکشور مخالفت وانتقاد خود در عدم برخورد با معضل مواد مخدردر منطقه اعلام کردند ولی متاسفانه عزم جدی و لازم از طرف مسئولین مربوطه در استان مشاهده نشد.
وی ضمن گلایه ازعدم حمایت مسئولین مربوطه استان و شهرستان ازمعتمدین وبزرگان منطقه گفت: انتظارما ازمسئولین انتظامی وامنیتی استان این است برای تداوم هرچه بیشترحرکت آغاز شده با بازگشت کیوسک ثابت نیروی انتظامی در پارک علی مردان خان و تسریع درساخت پاسگاه ثابت جوی آباد به معتمدین واهالی کمک کنند تا این طرح به صورت فراگیر درسراسر منطقه اجراء شود .
وی در ادامه خطاب به مسئولین شهرستان واستان گفت:ما از مسئولین انتظار داریم برای حل مشکلات عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی منطقه جوی آباد بختیاری به وعده های داده شده گذشتهخودعمل کنند.
 به گزارش خبرنگارفرصت در کمتراز یک ماه قبل وقتی برای تهیه گزارش وتهیه خبر در مناطق پاکسازی شده محله جوی آباد واردمی شدی به علتخرید وفروش علنی مواد مخدر وهراس از فضای ناامن موجود درمحل هیچ خبرنگار وعکاسی اجازه عکس برداری وفعالیت خبری علنی نداشت ولی با اجرای  طرح پاکسازی مردمی در کمتر یک هفته گذشته عکسبرداری ازهمان مناطق آلوده آزادانه بدونه ممانعت وهراس ازبرخورد با فروشندگان امکان پذیربود .
 نکته قابل توجه مسئولین امنیتی وانتظامی شهرستان این است که حالکه مردم به وظیفه خود عمل کردند ، مسئولین مربوطه هم به رسم قدرانی به تدام طرح پاکسازی منطقه جوی اباد از معضل شوم مواد مخدر کمک کنند.