ام فروه جعفری

ارسال در در شهر

به گزارش فرصت به نقل از سایت شهر نهج البلاغه، وی در کمتر از 8 ماه نهج البلاغه را حفظ کرد و طی 70 روز موفق به حفظ صحیفه سجادیه شد. جعفری که متولد 1368 است پس از اخذ مدرک سطح دو از حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) راهی مدرسه شبانه روزی نهج البلاغه کاشان شد و جزو 7 بانویی بود که حفظ را از تیرماه سال گذشته آغاز کردند و اردیبهشت ماه سال جاری با حفظ کامل این کتاب شریف معروف به اخ القرآن، به عنوان اولین ورودی های این مدرسه فارغ التحفیظ شدند.
جعفری همچنین در مدت 70 روز و همزمان با نیمه شعبان امسال توانست کتاب شریف صحیفه سجادیه معروف به «اخت القرآن» را نیز حفظ نماید.
گفتنی است این حافظ نهج البلاغه علاوه برحفظ تاحدودزیادی توانایی های لازم برای ترجمه ودرک معارف این کتاب های ارزشمند را نیزآموخته است.
وی در مصاحبه اش با این سایت ضمن انتقادازبرخی آگاهان جامعه وسخنرانان و همچنین آموزش و پرورش که به نظر وی، هیچ گاه از معارف اهلبیت(ع) ودرواقع ازحقایق آن ها صحبت نکرده اند، تصریح کرد: ما راآن قدردرآگاهی ازدین خودمان، عقب نگه داشته اندکه فقط به یک داستان وقصه ازامام ومعارف اهلبیت(ع) اکتفاکرده ایم.
ام فروه جعفری ادامه داد: صحبت اولم با خودمان یعنی حافظان نهج البلاغه است؛اینکه وظیفه داریم بعدازحفظ،گوشه نشینی راانتخاب نکرده و به اندازه وسعمان،کتاب نهج البلاغه وشیرینی کلام اهلبیت(ع) رابه دیگران بچشانیم.