نرم افزار گلشن رونمایی شد

ارسال در در شهر

به گزارش فرصت آنلاین در این مراسم که جمعه شب با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، رئیس اداره کتابخانه های خمینی شهر و اعضای شورای شهر اصغرآبادبرگزار شد از نرم افزار فرهنگی گلشن رونمایی شد.
علیرضا گلشادی مدیر گروه نرم افزاری گلشن در خصوص ویژگی های این نرم افزار گفت: نرم افزار گلشن مبتنی بر نیاز جوانان برای دسترسی آسان و سریع به منابع کتابخانه ای، نرم افزارهای رایانه ای و ... طراحی شده است. این نرم افزار شامل سه دی ویدی است که در مدت دو سال و نیم و با همکاری یک گروه 25نفره طراحی و اجرا گردیده است.
وی افزود: بخش اول این نرم افزار شامل منابع کتابخانه ای است. در این بخش، بالغ بر سی هزار کتاب در موضوعات مختلف تاریخی، ادبی، مذهبی و ... و همچنین پایان نامه های دانشجوییدر نظر گرفته شده و کاربران می توانند با جستجوی ساده به کتاب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. دی وی دی دوم شامل بازی های کامپیوتری، مجموعه ای از نرم افزارهای موبایل و نواخت گوشی همراه، هزاران جلد کتاب در موضوعات متنوع قابل نصب بر روی انواع گوشی، مجموعه کتب شهید مطهری، مجموعه ای از نرم افزار های کامپیوتری جدید با آخرین اصلاحات و ... است. دی وی دی سومنیز شامل دو بخش است؛ بخش چند رسانه ای شامل تیتراژ بیش از 500 سریال و فیلم های ایرانی و خارجی، تیتراژ کارتون های زیبای قدیمی و خاطره انگیز، مجموعه ای بالغ بر 100 هزار تصویر جالب، مجموعه ای از اسلاید های زیبای طراحی شده در قالب پاورپوینت با مطالب آموزنده و...

دی وی دی «کودک نابغه قرآنی» نیز هدیه ای از جانب ناشر نرم افزار گلشن (موسسه کودکان شهر فرشته) است که به خریداران هدیه می شود. 
گلشادی تاکید کرد: یکی از بخش های این نرم افزار شامل معرفی اصغرآباد است که طی آن شهر اصغرآباد و توانمندی های آن معرفی شده است.
وی افزود: بر همین اساس برای خریداران این نرم افزار  123 جایزه در نظر گرفته شده که 2 خودروی تیبا، 76 سکه بهار آزادی به نام 76 شهید اصغرآباد، 5 کمک هزینه سفر به مکه، 10 کربلا و 20 مشهد مقدس و 10 تبلت بخشی از این جوایز هستند.
در این جلسه اسماعیل جاری عضو سابق شورای شهر اصغرآباد و از اعضای این گروه گفت: طراحی این نرم افزار بیانگر گوشه ای از توانمندی های جوانان اصغرآباد است که می تواند روز به روز گسترش پیدا کند.وی در پایان اظهار امیدواری کرد طراحی این نرم افزار گامی در جهت تولیدات بیشتر و بهتر جوانان اصغرآبادی باشد.
این نرم افزار به مبلغ 25 هزار تومان بوده و متقاضیان می توانند برای خرید آن عدد یک را به سامانه 30008540 ارسال نمایند.